Версия за печат

00901-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областендиспансер за психични забболявания със стационар "Проф.д-р Ив.Темков"-Бургас ЕООД, коплекс "Лаазур" Приморски парк, За: Златина Колева Костова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 816304, E-mail: www.zkkopd@abv.bg, Факс: 056 816304

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на цялостното ежедневно хранене на пациентите в стационара,дежурния персонал и предпазна храна по Наредба № 11/21.12.2005 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: "ОДПЗС - Бургас" ЕООД
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на цялостното ежедневно хранене на пациентите в стационара,дежурния персонал и предпазна храна по Наредба № 11/21.12.2005 г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55322000

Описание:

Услуги по готвене на храни

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

36000 хранодни /приблизително/

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 70000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лева на основани раздел ІV от НВМОП.Гаранция за изпълнение - 1000 лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

платежно нареждане или в брой.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за съдебна, данъчна и БУЛСТАТ регистрация; актуално състояние; декларация за отсъствия за обстоятелства по чл.47, ал.т.1,2 и 5 от ЗОП; документ за внесена гаранция за участие, списък на документите, съдържащи се в офертата подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50 от ЗОП - баланс и отчет за приходи и разходи.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП - декларация със списък на основните договори, описание на техническото оборудване.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска цена на един храноден; тежест: 40
Показател: разсроченост на плащането; тежест: 20
Показател: качество и опит в лечебното хранене на пациентите; тежест: 20
Показател: да няма неизпълнени договорни задължения към възложителя; тежест: 15
Показател: допълнителни преференции; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/09/2007 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

документацията се получава в касата на "ОДПЗС - Бургас" ЕООД стая 128 ет.1 срещу заплащане на 50 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на "ОДПЗС Бургас" ЕООД стая 126 ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Комисия назначена от Възложителя.Лица:Законните представители на кандидатите, участващи в процедурата,или техни упълномощени с натурално заверено пълномощно представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгл. чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ