Версия за печат

00662-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РАДНЕВО, ул."Митьо Станев" №1, За: Даниела Иванова-началник "СП"; Мирослава Златанова-гл.специалист "СП", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83028, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА РАДНЕВО, ул."Митьо Станев" №1, стая 204/Деловодство/, За: Даниела Иванова - Началник "СП"; Мирослава Златанова - гл.специалист "СП", България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83028, Факс: 0417 82280

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж към община Раднево"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Домашен социален патронаж гр.Раднево
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж към община Раднево". Доставката е разделена на позиции, както следва: 1/. Хляб и хлебни изделия. 2/.Месо и месни произведения. 3/.Мляко и млечни произведения. 4/.Плодове и зеленчуци. 5/.Плодови и зеленчукови консерви. 6/.Подправки. 7/.Други хранителни стоки, която ще се извършва чрез периодично повтарящи се заявки по обособени позиции с транспорт на изпълнителя-франко ДСП гр.Раднево по приложен списък към документацията за участие. Необходимите хранителни продукти са специфицирани в приложение към документацията за участие в процедурата. Доставката е делима по обособени позиции с възможност за подаване на предложения за една или няколко отделни позиции.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15100000, 15872200, 15810000, 01121000, 15500000

Описание:

Хранителни продукти и напитки
Месо и месни продукти
Подправки
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Зеленчуци
Млечни продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложен списък на обособени позиции към документацията за участие. Доставката за хранителни продукти е с прогнозна годишна стойност 77500.00лв. /без ДДС/

Прогнозна стойност без ДДС
77500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Под формата на: а/ банкова гаранция издадена от българска или първокласна европейска банка, като същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложените в документацията образци на Банкова гаранция за участие и банкова гаранция за изпълнение на поръчката или б/паричен депозит попаричен депозит по IBAN с/ка BG 44 KORP 92203303694601, BIC код KORPBGSF при “Корпоративна търговска банка” АД Офис гр.Раднево, като гаранцията за участтие е в размер на 775.00 лв./без ДДС/, със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора 5% от общата стойност на договора със срок на валидност до 1 месец след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят, посочен в обявлението за обществена поръчка възнамерява да финансира изцяло обекта на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Доставяните хранителни продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, БДС и ДВСК, задължително да са придружени от сертификат за качество, произход и годност от производителя; към датата на доставка да имат остатъчен срок на годност не по-малък 80%. Кандидатите да посочат срок и начин на реагиране в случай на рекламация от страна на възложителя. Доставяните хранителни продукти да бъдат със запазени опаковки,етикирани и маркирани съгласно наредба за етикирането и представянето на храните, приета с ПМС №136/2000г./ДВ бр.62/2000г., изменения и допълнения в ДВ бр.19/2003г./. Млякото и млечните продукти, както и месото и месните разфасовки да се снабдяват с хладилно транспортоно средство. на всяка разфасовка да има данни за производителя, срок на годност и дата на производсво. При доставката на хранителните продукти да се представя експертен лист от Ветеринаромедицинската служба.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: а/ удостоверение за актуално състояние с датата на издаване не повече от 1 месец преди разглеждане на офертите и документ за регистрация на участника, копие на БУЛСТАТ; б/декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 от ЗОП; в/ декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.2 от ЗОП; г/ декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.5 от ЗОП; д/ декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.7 от ЗОП- подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител под формата на декларация; е/ документ за закупена документация за участие; ж/ документ за внесена гаранция за участие; з/ срок валидност на офертата; и/ предложение за разсрочено плащане; й/ списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50 ал.1 т.2 от ЗОП
Минимални изисквания: чл.50 ал.1 т.2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл.51 ал.1 от ЗОП, а именно: а/ списък на основните договори за доставка,изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, придружени от препоръки за добро изпълнение; б/ справка за разполаганите от кандидата база и транспорт, отговарящ на хигиенните изисквания при производство; в/ в случай че са производители съхранението и транспортирането на хранителните продукти, съгласно действащите нормативни изисквания
Минимални изисквания: съгласно чл.51 ал.1 от ЗОП, а именно: а/ списък на основните договори за доставка,изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, придружени от препоръки за добро изпълнение; б/ справка за разполаганите от кандидата база и транспорт, отговарящ на хигиенните изисквания при производство; в/ в случай че са производители съхранението и транспортирането на хранителните продукти, съгласно действащите нормативни изисквания
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00662-2007-0007

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 11 от 30.01.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/09/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08.30 до 12.00 и от 13.00 до 16.30 часа в стая 304, отдел "Стопанска политика", срещу документ за закупена документация, внесена в касата /гише №5/ в Центъра за административно и информационно обслужване /ЦАИО/ на ОбщинаРаднево

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Раднево, ул."Митьо Станев" №1, етаж 3, зала 315

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или техни упълномощени представители, съгласно чл.34 ал.4 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата по възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № 1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомлението му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие пред Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Хляб и хлебни изделия

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000, 15811000, 15811100, 15811300

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Хлебни изделия
Хляб
Кроасани

3) Количество или обем

Посочени в документацията за участие, съгласно приложен списък на хранителни продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение 1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево


Обособена позиция №: 2 / Наименование: Месо и месни произведения
1) Кратко описание

Месо и месни произведения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15130000, 15131100, 15112130

Описание:

Месо и месни продукти
Месни продукти
Колбаси и подобни продукти от месо
Пилета

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево


Обособена позиция №: 3 / Наименование: Мляко и млечни произведения
1) Кратко описание

Мляко и млечни произведения

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000, 15511000, 15530000, 15540000, 15551000

Описание:

Млечни продукти
Мляко
Масло
Сирене
Кисело мляко и други ферментирали млечни продукти

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на община Раднево


Обособена позиция №: 4 / Наименование: Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Плодове и зеленчуци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000, 01121000, 01131000, 01131200

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани
Зеленчуци
Плодове, вкл. черупкови
Цитрусови плодове

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево


Обособена позиция №: 5 / Наименование: Плодови и зеленчукови консервви
1) Кратко описание

плодови и зеленчукови консерви

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15330000, 15331000, 15332100, 15332290, 15331450

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани
Зеленчуци, преработени
Плодове, преработени
Конфитюри
Маслини, преработени

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево


Обособена позиция №: 6 / Наименование: Подправки
1) Кратко описание

Подправки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15872200, 15411200, 15872400, 15899000

Описание:

Подправки
Олио за готвене
Сол
Набухватели

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на Обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево


Обособена позиция №: 7 / Наименование: Други хранителни продукти
1) Кратко описание

Други хранителни продукти

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000, 15831000, 15851000, 01111300, 01121210

Описание:

Различни хранителни продукти
Захар
Макаронени изделия
Ориз
Фасул

3) Количество или обем

Посочени в документация зя участие, съгласно приложен списък на хранителните продукти, които ще бъдат доставени

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Процедурата за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение №1336/13.08.2007г. на Кмета на Община Раднево