Версия за печат

00081-2007-0090


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул. "Осми Примрски полк"№43, За: инж. Ж. Вълков, Р България 9000, Варна, Тел.: 052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Евдокия Великова, г-ца Златина Славова; г-жа Антоанета Кунева, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968; 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген. Колев"№92, ет.5, За: г-жа Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на цялостно решение за сърверна платформа на блейдове, в това число обучение и сертификация на персонал за нуждите на Община Варна"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Доставка на цялостно решение за сърверна платформа на блейдове, в това число обучение и сертификация на персонал за нуждите на Община Варна". При изпълнение на поръчката следва да се достави цялостно решение за сърверна платформа на блейдове, в това число обучение и сертификация на персонал за нуждите на Община Варна по приложено задание към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30260000, 30230000, 72320000, 72530000

Описание:

Сървъри
Компютърен хардуер
Услуги, свързани с бази данни
Услуги, свързани с компютърни мрежи

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Описано в документацията за участие и договора - проект.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 2 000лв,представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. На основание чл.59,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранцията за участие се внася с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIC код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика", а гаранцията за изпълнение на договора - с платежно нареждане към бюджет по IBAN BG36CECB 3362150000, BIC CECBBGSF към "Централна Кооперативна Банка"АД-Варна на Община Варна.Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средства за изпълнение на поръчката ще се предоставят от Бюджет 2007г. на Община Варна.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за съдебна регистрация на участника - оригинал или нотариално заверено копие, а когато е физическо лице - нотариално заверено копие на документ за самоличност или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език; удостоверение за актуално състояние на участника - оригинал или нотариално заверено копие ;декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП; декларация по чл.56, ал.1, т.7 и от ЗОП и други документи описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника и др. документи описани в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение /референции с телефон за връзка с подписалите ги лица/;актуален сертификат за качество ISO 9001:2000 - нотариално заверен, с легализиран превод на български език; документи за наличие на сервизна база в гр.Варна- собствена или наета - копия, заверени от участника; оторизационно писмо от производителя - копие заверено от участника; Описание на транспортната техника за обслужване;документи,удост. образованието и проф. квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата,които отговарят за изпълнението на поръчката, включително валидни сертификати на технически специалисти, описани в документацията за участие;списък на сертифицирани специалисти за работа с блейд системи на трудов договор към фирмата – хардуер и софтуер; доказателсва за наличие на сертифициран център за обучение, собствен или нает - нотариално заверени копия; автореференция на участника и др. документи описани в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплекта офертни документи се закупува всеки работен ден (без последния работен ден от месеца) от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. от ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев" №92,ет.5, срещу заплащане на сумата в брой, или по пощата при писмено поискване, придружено с данни за издаване на фактура и платежен документ за стойността на документацията за сметка на лицето, отправило искането.Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
08/10/2007 00:00 Час: 14:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП "Инвестиционна политика" - Община Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За тази обществена поръчка е попълнен онлайн формуляр в базата SIMAP №065438/13.08.2007г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ