РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Подобряване на улична мрежа – ул.Поп Марко, гр.Правец
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
гр.Правец, ул.Поп Марко
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Предвижда се основен ремонт на улицата и полагане нa нова aсфалтова настилка.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно конкурсната документация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в размер на 2000 (две хиляди) лева, гаранция за изпълнение в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Гаранциите за участие и изпълнение се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. При избрана форма на парична сума гаранциите за изпълнение и участие се превеждат по сметката на община Правец BG70 BUIB 9888 33928744 03, BIC BUIB BGSF, "СИБанк" АД - Правец или в брой в касата на Община Правец.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
В рамките на осигурено финансиране от РБ и във връзка с ПМС № 62 от 21 март 2007 г.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдебно решение за регистрация на участника. 2. Удостоверение за актуално състояние. 3. Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката по смисъла на чл.51 от Закона за обществените поръчки: - списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - декларация за техническото оборудване (собствено или наето), с което разполага участника за изпълнение на поръчката, придружена с документ за извършен технически преглед за текущата година на посоченото оборудване; - копие от договорите за наетата техника или документ за собственост на същата; Документите по т.3. се представят кумулативно. Непредставянето на някой от тях е основание за отстраняване на кандидата. 4. Документ за представена гаранция за участие 5. Доказателства за финансовото и икономическо състояние по чл.50 от Закона за обществените поръчки: - годишен финансов отчет и баланс за предходната година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството – копие; - информация за общия оборот от услугите, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участника е учреден или започнал дейността си 6. Декларация от участника за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от Закона за обществените поръчки 7. Декларация от участника за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от Закона за обществените поръчки Забележка: Изискванията на чл.47, ал.1 и ал.2 се отнасят за управителя или членовете на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган. 8. Оферта 9. Финансова оферта /запечатана в плик “Предлагана цена”/ 10. Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити 11. Документ за закупена документация 12. Нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай, че нямат представителни функции 13. Имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда участие на подизпълнители, стойността, процентът от общата стоиност и конкретната част от предметът на обществената поръчка, включително обособените позиции, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, както и декларация от кандидата, че съответният подизпълнител е дал съгласието си за това. Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването на чл.47, ал.7 от ЗОП и следва да представят документите за това, както и документите по чл.13, ал.1, т. 1, 3 и 4 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. Забележка: Участниците, физически лица, нерегистрирани по Търговския закон, представят само онези документи, които по своята същност не се отнасят изключително до търговци; Участниците, чуждестранни лица, подават оферта при спазване на изискванията на чл.48 от ЗОП и чл.13, ал.5 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. 14. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощено лице.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - годишен финансов отчет и баланс за предходната година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството – копие;
- информация за общия оборот от дейностите, които са предмет на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участника е учреден или започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
- декларация за техническото оборудване (собствено или наето), с което разполага участника за изпълнение на поръчката, придружена с документ за извършен технически преглед за текущата година на посоченото оборудване
- копие от договорите за наетата техника или документ за собственост на същата.
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/09/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава в стая №12, ІІІ етаж, в сградата на Общинска администрация - Правец, след заплащане на цената й.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2007 г. Час: 17:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателната зала на Община Правец, ІІ етаж
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
законните представители на участниците
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
секретар на Община Правец, пл."Тодор Живков" №6, България 2161, Правец, Тел.: 07133 2221, E-mail: rumen2005@abv.bg, Факс: 07133 2433
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление