I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров"№13, За: Григорий Котов - експерт търговия, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: gkotov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел "Маркетинг и търговия"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на резервни части за чистачни машини CASE 988 CK” - реф.№ 127/2007г.-МОП
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Складова база на Възложителя - Предприятие "МТС" гр. Раднево
Код NUTS:
BG222
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Обект на поръчката е доставка на резервни части за чистачни машини CASE 988 CK подробно описани в Документацията за участие.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
29526000
Описание:
Части за машини за добивната промишленост и строителството
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Описани в Документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е 700 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "КОРПОРАТИВНА ТЪРГОВСКА БАНКА"АД - клон Раднево, IBAN: BG81 KORP 9220 1000 1649 01 и BIC код:KORPBGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
По банков път, не по-рано от 30 календарни дни след доставка, срещу представени фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не се допуска до участие участник, който:
- е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон;
- е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност;
- има парични задължения към държавата или община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно осигурителния кодекс./доказва се с Декларация по приложен образец в документацията /.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти по обекта през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец.
Минимални изисквания: През последните 3 календарни години да са реализирали общ оборот не по-малко от 300 000 лева без ДДС. (доказва се с представени копия от годишните финансови отчети и подробна информация за реализираните обороти през последните 3 календарни години по приложен в документацията образец.)
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1, 4, и 8 от ЗОП. Доказателствата по чл.51.ал.1 т.1 от ЗОП да бъдат придружени с препоръки за добро изпълнение, по обекта на процедурата. Участниците да са упълномощени от производителя на резервните части да го представляват в процедурата, включително и като гаранционни условия /удостоверява се с нотариално заверено пълномощно или договор/; Производителите на резервните части да са сертифицирани по ISO 9001:2000.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/09/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
В брой в касата на Дружеството, всеки работен ден от 10,00 до 11,50 и от 13,00 до 15,00 часа. Посочената цена на документацията е с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 13:00
Място
Управлението на "Мини Марица Изток"ЕАД, гр.Раднево, отдел "Маркетинг и търговия"
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
съгласно документацията за участие
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120 ал. 2 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление