Версия за печат

00044-2007-0120


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ФОНД "РЕПУБЛИКАНСКА ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Македония" №3, За: Ванина Стефанова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9520525, E-mail: vstefanova@nrif.bg, Факс: 02 9515830

Място/места за контакт: Хасан Хасан

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

ФОНД "РЕПУБЛИКАНСКА ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", бул. "Македония" №3, За: Янка Виларова, РБългария 1606, София, Тел.: 02 9520525, Факс: 02 9515830

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на пътищата от РПМ.

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на консултант по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на обект: Път III-181 СОП-село Ковачевци у-к км 0+000 до км 26+792

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: Област София
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

На обектите ще се изпълняват ремонтно-възстановителни дейности.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74231000

Описание:

Консултантски инженерни и строителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно приложената към документацията по процедурата количествена сметка.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 1150 лв. - банкова гаранция или парична сума по сметка BG 89 BNBG 9661 3300 1661 01, BIC - BNBGBGSD, банка БНБ, пл."Батенберг" №1. Гаранция за изпълнение - 5% от стойността на обществената поръчка /без ДДС/.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

а/ Предлаганата цена за изпълнение на консултантската услуга ще се изплаща в % от СМР за съответния месец. б/ Разплащането ще се извършва в срокове съгласно методология на Оперативна програма "Регионално развитие" и рамково споразумение между Управляващия орган на програмата - МРРБ и ФРПИ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице. Обединението/сдружението е длъжно при подписване на договора да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение/сдружение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът да отговаря на изискванията на чл.46 и чл.47 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации. 2. Участникът да има лиценз за извършване на дейностите по чл.166 от ЗУТ. 3. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника: а/ Наличие на обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и/или по чл.69, ал.1 от ЗОП. б/ Участниксът не отговаря на изискването на чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ. в/ Участникът не отговаря на изискванията по т.ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 от настоящото обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а/ Да се представи заверено копие от годишния баланс и отчета за приходи и разходи за 2004, 2005 и 2006 год. б/ Приходът от надзор е не по-малко от 300 хил.лв. за всяка от последните 3 години. в/ Други документи, посочени в Условия за участие към документацията по процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно Условия за участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изисквания, подробно отразени в Условия за участие към документацията по процедурата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно Условия за участие в процедурата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за устройство на територията и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 22/S - от 19.06.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25/09/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в административната сграда на Фонд "РПИ", ет.VІ, стая 619 от 9 до 12,30 часа всеки работен ден след обнародване на обявлението в електронната страница на ДВ, след еднодневно уведомление на тел. 9 520 525. стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на ФРПИ, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/09/2007 00:00 Час: 11:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/09/2007 00:00 Час: 17:30
Място

Администативната сграда на ФРПИ, VІ-ти етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Упълномощени лица на Участниците, пожелали да присъстват.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Регионално развитие" на ЕС.
VI.3) Допълнителна информация

Договорът поражда правно действие след съгласуването му от Управляващия орган на програма ОП РР - МРРБ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ