Версия за печат

01334-2007-0005


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, За: Ивелин Чернаев/Светла Маринова, България 9000, Варна, Тел.: 052 573305, E-mail: i.chernaev@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Място/места за контакт: летище Варна гр.Варна

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, Терминал 4, ет.2, отдел "Поръчки", За: Елена Колева - деловодител, България 9000, Варна, Тел.: 052 573454, Факс: 052 500858

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, Терминал 4, ет.2, отдел "Поръчки", За: Ивелин Чернаев/Светла Маринова, България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 573305, E-mail: i.chernaev@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Основен ремонт на площадка и фундаменти на 11 /единадесет/ броя резервоари за гориво в района на ГСМ стопанство на Летище Варна и Летище Бургас.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: ГСМ стопанства на Летище Варна и Летище Бургас
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Основен ремонт на площадка и фундаменти на 11 /единадесет/ броя резервоари за гориво, от които 7 /седем/ в района на ГСМ стопанството на летище Варна с / идентификатори № 00182.307.028.095; № 00182.307.028.096; № 00182.307.028.097; № 00182.307.028.098; № 00182.307.028.099; № 10135.193.001.005; 10135.193.001.006/, съгласно кадастрална карта и кадастрален регистър, одобрени със Заповед № 300-5-11 на Изпълнителния директор на Агенцията по кадастъра от 09.02.2004г., и 4 /четири/ броя в района на ГСМ стопанството на летище Бургас с /идентификатори № 204.000.96; 204.000.97; 204.001.01; 204.001.02/, съгласно кадастрална карта и кадастрален регистър, одобрени със Заповед № 300-5-2 на Изпълнителния директор на Агенцията по кадастър от 07.01.2004г. Основният ремонт следва да се извърши в съответствие с Технически проект, при спазване на изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000 (E091)

Описание:

Строителни и монтажни работи (Ремонт/Поправка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Основен ремонт на площадка и фундаменти на 11 /единандесет/ броя резервоари, от които 7 /седем/ броя в района на ГСМ стопанство на летище Варна и 4 /четири/ броя в района на ГСМ стопанство на летище Бургас.

Прогнозна стойност без ДДС
2600000 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

01.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 26000 /двадесет и шест хиляди/ лева;Гаранция за изпълнение в размер на 5% от реално подлежащата на плащане цена. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" - клон Варна,IBAN: BG 37 CECB 9790 1073 2533 01 и BIC: CECBBGSF. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане по банков път със средства на възложителя.Превеждане на аванс от 30 на сто от стойността на договора в 10-дневен срок от датата на съставяне на Протоколи обр.2 и 2а към Наредба №3 (обн. ДВ, бр.72 от 2003 г.), но при условието на банкова гаранция за задължението за връщане на аванса, аналогична на банковата гаранция за изпълнение.Окончателно плащане в размер на 70 на сто в срок до 28 /двадесет и осем/ дни от получаване на разрешение за ползване.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършени в срока за учредяване на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Допускане до ГСМ стопанствата на летищата ще се извършва, след издаването на допуск по реда на Наредба № 2320 за условията и реда за постигане на сигурността в гражданското въздухоплаване ( обн., ДВ, бр. 14 от 14.02.2006 г.).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1. Документ за самоличност на участника - физическо лице - заверено от участника копие; Документ за съдебна регистрация, заверен от участника; За чуждестранно лице - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство, представен заедно с легализиран превод. 2. Удостоверение за актуално състояние на участника издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му; за чуждестранни юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 3. Декларации по приложени към документацията за участие образци за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - оригинал по образец. Декларации попълват и управителите или членовете на управителните органи на участниците, в случай, че членовете са юридически лица - техните представители в съответния орган. 4. Удостоверения за регистрация по ЗДДС и Булстат; 5. Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата, в случай, че участникът се представлява от трето лице; 6. Списък на подизпълнителите, дял на тяхното участие, писмено съгласие от подизпълнителя. Подизпълнителят представя и документите по т.1 - 3. В съответствие с чл. 69 ЗОП и това обявление отстранява се кандидат, който: а) не е представил някой от документите по чл. 56 ЗОП съобразно закона, това обявление и документацията за участие; б) не може да участва в процедурата поради обстоятелства по чл. 47, ал.1,ал.2 и ал.5 ЗОП; в) е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя в това обявление и в документацията за участие като се отклонява от тях, допълва ги, изменя ги или по друг начин се различава от тях; г) е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.1 и ал.2 ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Годишен финансов отчет и баланс за 2005г. и 2006г., заверени в съответствие със Закона за счетоводството. 2. Информация за общия оборот и за оборота от строителство с подобен на обекта на поръчката предмет, за последните 3 години. 3. Списък на основните договори за строителство, изпълнени за периода 2004 - 2006г., придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, като в списъка се посочат предмета, стойността на договорите и контрагентите по договорите. - общо извършените СМР за предходните 3 години /2004, 2005, 2006г./ минимум 3 000 000 лв. /три милиона лева/ - общо извършени СМР за 2006г. минимум 1 500 000лв. /един милион и петстотин хиляди лева/. 4. Копие от застраховка "Професионална отговорност", съгласно чл. 171 ЗУТ, валидна минимум до 30.06.2008г. Документите по т. 2 и т.3 следва да се представят и от подизпълнителите.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството, включително и техническия ръководител; 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; 3. Декларация за вида на собствено или наето техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство; 4. Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството; 5. Участникът да е сертифициран със сертификат за качество ISO 9001 или еквивалент за извършване на строително - монтажни работи, като това обстоятелство се доказва с нотариално заверено копие на сертификата. 6. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимално заплащане на труда. 7. График за изпълнение на СМР. 8. Декларация за запознаване с условията на строителната площадка /по образец/,в случай че кандидатът е извършил оглед, след издаване на допуск, съгласно изискванията на Наредба №2320 за условията и реда за постигане на сигурността в гражданското въздухоплаване ( обн., ДВ, бр. 14 от 14.02.2006 г.). Документите по т. 1 - 6 следва да бъдат представени и от подизпълнителите.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01/10/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
400 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се получи на адрес гр.Варна, летище Варна, Терминал 4, ет.2, отдел "Поръчки",Елена Колева - деловодител, всеки работен ден от 09.00 до 16.30 часа.Начин на плащане - в брой или по банков път по банковата сметка на Възложителя. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.10.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/10/2007 00:00 Час: 11:00
Място

заседателна зала на летище Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ