РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Доставка на течни и твърди горива за отоплителен сезон 2007/2008г. за нуждите на общински обекти в Община Асеновград обособена в две позиции,както следва:
А/ Доставка на твърди горива - въглища “Донбас” , въглища “Брикети”, дърва за огрев, изрезки ;
Б/ Доставка на течни горива - газьол 0,2% сяра за изгаряне в стационарни инсталации.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Съгласно завката на Възложителя
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Обекта на поръчката включва : периодично повтарящи се доставки след подадена заявка от страна на Възложителя в срокове и количества съгласно заявката.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
10123000, 23121000
Описание:
Твърди горива
Газьол
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството на твърдите и течни горива ще се определи съгласно нуждите и заявките от различните общински обекти на които ще се доставят горивата.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
А/Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция е в размер на 1000.00 лева/хиляда/.
Б/Гаранцията за изпълнение е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 % от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;
2.Удостоверение за актуално състояние;
3.Копие от данъчна регистрация и БУЛСТАТ, както и регистрация по ДДС/ ако е регистриран/.
4.Декларации на управителя и членовете на управителните органи на кандидата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП.
5.Документ за гаранция за участие;
6.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;
7.срок за изпълнение на поръчката;
8.предлагана цена;
9.кандидатите да притежават разрешение за извършване на подобен вид доставка, да имат за предмет на дейност доставка и търговия с горива, а кандидатите за доставка на течни горива да разполагат със собствени или наети специализирани транспортни средства, оборудвани с броячи, замерени, пломбирани и контролирани от Държавната агенция за метрология и технически надзор.
10.списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1/годишен финансов отчет
2/информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са обект на поръчката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен счетоводен отчет и баланс за 2006г.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1/декларация съдържаща списък на основните договори за доставки,извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
2/описание на техническото оборудване и др.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 48/S - от 01.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/09/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документи за участие в конкурса се закупуват до 16.30ч. на 03.09.2007г. в Община Асеновград на касата на първи етаж срещу внесена сума от 50.00 /петдесет / лева без ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/09/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място
В сградата на община Асеновград,пл."Акад.Н.Хайтов"№9,зала305
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
С нотариално заверено пълномощно от управителя на фирмата.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с решение №А-...............................г. на Кмета на Община Асеновград.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша"№18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно разпоредбите на ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на твърди горива - въглища “Донбас” , въглища “Брикети”, дърва за огрев, изрезки ;
1)
Кратко описание
Обекта на поръчката включва : периодично повтарящи се доставки след подадена заявка от страна на Възложителя в срокове и количества съгласно заявката.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
10123000
Описание:
Твърди горива
3)
Количество или обем
Количеството на твърдите горива ще се определи съгласно нуждите и заявките от различните общински обекти на които ще се доставят горивата.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на течни горива - газьол 0,2% сяра за изгаряне в стационарни инсталации.
1)
Кратко описание
Обекта на поръчката включва : периодично повтарящи се доставки след подадена заявка от страна на Възложителя в срокове и количества съгласно заявката.
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
3)
Количество или обем
Количеството на течни горива ще се определи съгласно нуждите и заявките от различните общински обекти на които ще се доставят горивата.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване