Версия за печат

00508-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Буйновци, община Елена, област В. Търново: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно лесничейство "Буйновци", с. Буйновци, община Елена, област В. Търново, За: инж. Димка Стоянова - зам. директор, Р България 5097, с. Буйновци, община Елена, област В. Търново, Тел.: 06154 247, E-mail: dlbuinovci@nug.bg, Факс: 06154 310

Място/места за контакт: Държавно лесничейство "Буйновци"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Добив на дървесина в обект 731 на ДЛ "Буйновци"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Държавно лесничейство "Буйновци"
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч,разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина на корен от ДГФ в обект № 731 подотдел 77 "р", находящ се на територията на ДЛ Буйновци.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Добив на прогнозни количества сортименти съгласно спесификация с общ обем от 1810 метра кубически.

Прогнозна стойност без ДДС
42465 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 400 лв. Гаранция за изпълнение 3 % отстойноста на поръчката. Същите са вносими по банкова сметка на РУГ Велико Търново - BG84 UNCR 7527 3341 0536 36, код: UNCRBGSF при банка Уни Кредит Булбанк гр. Велико Търново

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на услугата става ежемесечно до 15 число на месеца, следващ отчетният на база подписани двустранни приемно- предавателен протокол по подотдели, сортименти и дървесни видове за извършената през месеца работа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.документ за съд.регистрация - копие,заверено от кандидата; 2.документ за внесена гаранция за участие - заверено копие от банката; 3.декларации за липса на обстоятелствата чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП; 4.срок за изпълнение на поръчката и срок за валидност на офертата; 5.предлагана цена; 6.документ за закупена документация- заверено копие от кандидата; 7.удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие; 8.удостоверение от НУГ София на основание чл.25,ал.7 от Наредба №31 от 2003г. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд/Д.В-к.бр.76/2003г./- нотариално заверено копие, като задължително се прилага копие от трудовият договор на наетото лице и копие от регистрацията на договора при НОИ ; 9.декларация по образеца, че кандидата не е извършвал добив на дървесина от ДГФ или доказателство за положителна търговска репутация- препоръка, издадена от директора на съответното ДЛ/ДДивС - оригинал /дата на издаване не по - рано от един месец преди датата за разглеждане на предложението от комисията/. Препоръката следва да бъде заверена от началника на РУГ.; 10.пълномощно - нотариално заверено в случаите, когато ЮЛ/ЕТ се представлява чрез пълномощник; 11.списък на документите съдържащи се в офертата, подписани от кандидата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 12.копие от годишният баланс на фирмата ;13.заверен отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната 2006 календарна година- изключение по отношение на новорегистрираните фирми- кандидати- копие заверено от кандидата
Минимални изисквания: фирмата следва да бъде действаща и да има положителен финансов резултат през предходната календарна година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 14.доказателства,че кандидата притежава собствена/наета техника, необходима за извършване на услугата- същото се удостоверява чрез документи за собственост на вещите или договори за наем
Минимални изисквания: представената техника,трябва да бъде съобразена със спецификата на извършваната услуга и изпълнение на договора в срок
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗГ и наредба №31 от 2003г. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/09/2007 00:00 Час: 09:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва в касата на ДЛ Буйновци всеки работен ден от 27.08.2007 г. до 09.00 часа на 10.09.2007г.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2007 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

31.12.2007 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

сградата на ДЛ "Буйновци" с. Буйновци, общ. Елена, обл. В. Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

членовете на назначената комисия от възложителя и/ или представители на кандидатите,подали оферти за участие



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в 10 дневен срок от получаване на уведомлението на възложителя

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ