I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Държавно лесничейство "Буйновци", с. Буйновци, община Елена, област В. Търново, За: инж. Димка Стоянова - зам. директор, Р България 5097, с. Буйновци, община Елена, област В. Търново, Тел.: 06154 247, E-mail: dlbuinovci@nug.bg, Факс: 06154 310
Място/места за контакт: Държавно лесничейство "Буйновци"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Добив на дървесина в обект 731 на ДЛ "Буйновци"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
Държавно лесничейство "Буйновци"
Код NUTS:
BG123
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Сеч,разкройване, извоз до временен склад, кубиране и рампиране на маркирана дървесина на корен от ДГФ в обект № 731 подотдел 77 "р", находящ се на територията на ДЛ Буйновци.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
77211000
Описание:
Услуги, свързани с дърводобива
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Добив на прогнозни количества сортименти съгласно спесификация с общ обем от 1810 метра кубически.
Прогнозна стойност без ДДС
42465 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие 400 лв. Гаранция за изпълнение 3 % отстойноста на поръчката. Същите са вносими по банкова сметка на РУГ Велико Търново - BG84 UNCR 7527 3341 0536 36, код: UNCRBGSF при банка Уни Кредит Булбанк гр. Велико Търново
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането на услугата става ежемесечно до 15 число на месеца, следващ отчетният на база подписани двустранни приемно- предавателен протокол по подотдели, сортименти и дървесни видове за извършената през месеца работа.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.документ за съд.регистрация - копие,заверено от кандидата; 2.документ за внесена гаранция за участие - заверено копие от банката; 3.декларации за липса на обстоятелствата чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП; 4.срок за изпълнение на поръчката и срок за валидност на офертата; 5.предлагана цена; 6.документ за закупена документация- заверено копие от кандидата; 7.удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие; 8.удостоверение от НУГ София на основание чл.25,ал.7 от Наредба №31 от 2003г. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд/Д.В-к.бр.76/2003г./- нотариално заверено копие, като задължително се прилага копие от трудовият договор на наетото лице и копие от регистрацията на договора при НОИ ; 9.декларация по образеца, че кандидата не е извършвал добив на дървесина от ДГФ или доказателство за положителна търговска репутация- препоръка, издадена от директора на съответното ДЛ/ДДивС - оригинал /дата на издаване не по - рано от един месец преди датата за разглеждане на предложението от комисията/. Препоръката следва да бъде заверена от началника на РУГ.; 10.пълномощно - нотариално заверено в случаите, когато ЮЛ/ЕТ се представлява чрез пълномощник; 11.списък на документите съдържащи се в офертата, подписани от кандидата
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 12.копие от годишният баланс на фирмата ;13.заверен отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната 2006 календарна година- изключение по отношение на новорегистрираните фирми- кандидати- копие заверено от кандидата
Минимални изисквания: фирмата следва да бъде действаща и да има положителен финансов резултат през предходната календарна година
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 14.доказателства,че кандидата притежава собствена/наета техника, необходима за извършване на услугата- същото се удостоверява чрез документи за собственост на вещите или договори за наем
Минимални изисквания: представената техника,трябва да бъде съобразена със спецификата на извършваната услуга и изпълнение на договора в срок
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
ЗГ и наредба №31 от 2003г. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/09/2007 00:00 Час: 09:00
Условия и начин на плащане
Плащането се извършва в касата на ДЛ Буйновци всеки работен ден от 27.08.2007 г. до 09.00 часа на 10.09.2007г.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2007 г. Час: 10:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място
сградата на ДЛ "Буйновци" с. Буйновци, общ. Елена, обл. В. Търново
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
членовете на назначената комисия от възложителя и/ или представители на кандидатите,подали оферти за участие
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9807315, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
жалбата се подава в 10 дневен срок от получаване на уведомлението на възложителя
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление