РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Текущ ремонт и поддържане и зимно поддържане на 336,873 км републикански пътища на територията на Пътен район Свиленград
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Основно място на изпълнение:
Републиканска пътна мрежа на територията на Пътен район Свиленград
Код NUTS:
BG223
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Извършване на видове работи, обобщени в отделни позиции по текущ ремонт, поддържане и зимно поддържане на републиканските пътища на територията на Пътен район Свиленград, съгласно количествени сметки и обобщена количествено - стойностна сметка
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000, 45100000, 45200000, 45220000, 45230000, 45233000, 45233120, 45233139, 45233140, 45233141
Описание:
Строителни и монтажни работи
Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на пътища
Работи по поддържане на национални пътища
Пътни работи
Работи по поддръжане на пътища
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количества по видове работи, съгласно количествени сметки и обобщена количествена сметка, приложени към конкурсната документация
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 48 000 лв. в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП, като срокът за валидност на банковата гаранция за участие в процедурата да не бъде по- кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение е 2 % от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл. 60, ал.1 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция е до приемане изпълнението на договора. Гаранциите могат да бъдат внесени в Банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG80 UNCR 75273385023032 BIG: UNCRBGSF банка "Уни Кредит Булбанк" Хасково
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
След осигуряване на средствата от Фонд " Републиканска пътна инфраструктура" София
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Право на участие в откритата процедура има всеки, който отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2, ал.4, ал.5 и чл. 48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл. 56 от ЗОП, чл. 24 от ППЗОП и документацията за участие в процедурата. Основанията за отстранявмане на участник от процедурата са съгласно чл. 69 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В съответствие с изискванията на чл. 50 от ЗОП: 1.Копие от застраховка за професионална отговорност в строителството; 2. Заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години; 3. Информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните три години; 4.Данъчни декларации за трите години; 5. Справка за нетните приходи от продажби по видове икономически дейности; 6. Справка за приходите на строителното предприятие по видове строителство
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки кандидат трябва да има оборот,свързан с предмета на дейност на поръчката общо за предходните три години не по- малко от 5 000 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък на договорите за строителство, вкл. по тек. ремонт, поддържане и зимно поддържане, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най- важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Списъци за налична собствена малогабаритна техника, за налична производствено- техническа база, за налична собствена специализирана техника за снегопочистване, за налична собствена техника за борба със зимната хлъзгавост, за наличните опорни пунктове и други списъци и документи посочени в конкурсната документация.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно конкурсната документация.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 24/S - от 15.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/09/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да се закупи в ОПУ Хасково, бул. "Съединение" № 38, етаж четвърти, след заплащане на цената й на първия етаж в касата на ОПУ или с платежно нареждане и представен документ.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/09/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Административната сграда на ОПУ Хасково, бул. "Съединение" № 38, етаж четвърти, стая № 43
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с пълномощно могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и ал.4 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ