РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на консумативи за офис техника.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Регионалните подразделения на ДАМТН
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Периодични доставки на консумативи за офис техника /принтери, копирни машини, факс-апарати, мултифункционални устройства/ за сградите на ДАМТН в 16 областни града.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30124000, 30125100
Описание:
Части и аксесоари за офис-техника
Касети с тонер
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 500 лв.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране от бюджета на ДАМТН. Плащане на всяка доставка след извършването и.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние на кандидата. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Информация за основните договори с възложители по ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от отчета за приходите и разходите за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Валиден сертификат, удостоверяващ, че кандидатът е внедрил и прилага система за управление на качеството.
Документи, доказващи качеството на предлаганите консумативи.
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: качество на консумативите; тежест: 25%
Показател: срок за изпълнение на заявките; тежест: 10 %
Показател: търговска репутация на кандидата; тежест: 20 %
Показател: най-ниска цена; тежест: 25%
Показател: условия за плащане; тежест: 20%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 24 от 31.01.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/09/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Преди получаване, в касата на ДАМТН, София, ул. "6-ти септември" 21, стая 115.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателната зала на ДАМТН, София ул. "6-ти септември" 21, стая 220.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управители на кандидатите или упълномощени от тях лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление