РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на медицински консумативи и лабораторни реактиви.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
София - 1431, бул. "Акад. Иван Гешов" №19 - склад консумативи
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на: 1.Стерилен, нестерилен медицински консуматив, шевен материал; 2.Реактиви - за Биохимична лаборатория, Лаборатория по Микробиология, Патоморфологична лаборатория, Лаборатория ФИД. 3.Лабораторна стъклария и пластмаси. Подробно описание по вид и количество в документацията за участие.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
36710000 (M034, M050, M051)
Описание:
Консумативи (Медицински, Нестерилен, Стерилен)
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Доставка на медицински консумативи, лабораторни реактиви и стъклария - общо 405 позиции,посочени подробно по вид и количество в конкурсната документация в Предмет на поръчката и технически спесификации Приложение №2.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 300000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 350000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие за: за Раздел І - 120 лв.; за Раздел ІІ - 250 лв.; за Раздел ІІІ - 30 лв. Представя се в една от формите, посочени в чл.60, ал.1 от ЗОП - безусловна и неотменяема банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от датата на отваряне на офертите или парична сума, внесена в касата на болницата или по банковата сметка на Възложителя - Първа Инвестиционна Банка, IBAN BG07 FINV 9150 10BG NOOR YK, BIC FINVBGSF. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или освобождава по реда на Чл.61 и Чл.62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му и служи за удоволетворяване на Възложителя при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката от страна на Изпълнителя. Условията на гаранцията са уредени в проекто-договора, предложен в документацията.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
от собствени средства, чрез банков превод в лева, по сметката на Изпълнителя, отложено, след доставка и представяне на оригинална фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, представили следните документи: 1. Документи относно търговско-правния статут на участника: 1.1 Съдебно решение за регистрация и последващи промени в търговския регистър; Удостоверение за актуално съдебно състояние, а когато участникът е физическо лице - документ за самоличност. 1.2. Заверени копия Вярно с оригинала на документи за регистрация - БУЛСТАТ, регистрация по реда на ЗДДС; 1.3 Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 5; 1.4 Декларация за наличие или отсъствие на условието по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Документ за внесена гаранция за участие. 3. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП и за технически възможности и/ или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени тук по-долу в раздели ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. 4. В случай на използване на подизпълнители - документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП се представят и за подизпълнителя. 5. Заявление за съгласие относно предлагания срок за изпълнение, съгласно образец, даден в документацията за участие. 6.Мостри на предложените консумативи, за позициите за които такива се изизскват от Възложителя. Други документи, посочени в документацията за участие. 6. Опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците представят следните документи по чл. 50, ал. 1 от ЗОП. 1) заверено копие на последния счетоводен баланс и отчета за приходите и разходите на участника, заверен от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът упражнява свободна професия, такива документи не се изискват; 2) декларация за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно Чл.51 от ЗОП - т.1 Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка на медицински консумативи и лабораторни реактиви, изпълнени за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение;
т.5 - образци на стоките, които ще се доставят, за позиции, за които се изизскват такива от Възложителя
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 27 - 032450 от 08.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/09/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документация се получава всеки работен ден на Възложителя от 10 до 12 часа, в стая №20 /бул."Акад. Иван Гешов" №19 - партер/, след представяне на документ за платена посочената сума в касата на болницата или по банков път по посочената по-горе сметка на Възложителя и представяне.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/09/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр. София, СБАЛББ "Света София" ЕАД - бул. "Акад. Иван Гешов" №19 - аудитория, партер
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законни или упълномощени представители на кандидатите, при извършване на действията по Чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно Чл.120, ал.2 от ЗОП: Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Стерилен, нестерилен медицински консуматив, шевен материал
1)
Кратко описание
Стерилен, нестерилен медицински консуматив, шевен материал
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36710000 (M034, M050, M051)
Описание:
Консумативи (Медицински, Нестерилен, Стерилен)
3)
Количество или обем
Общо 169 броя позиции, подробно описани като видове и количества в конкурсната документация.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Реактиви
1)
Кратко описание
Реактиви за Биохимична лаборатория, Лаборатория Микробиология, Патоморфологична лаборатория, Лаборатория ФИД
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
24496500
Описание:
Лабораторни реактиви
3)
Количество или обем
Общо 183 броя позиции, описани подробно като вид и количество в документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Лабораторна стъклария и пластмаси
1)
Кратко описание
Лабораторна стъклария и пластмаси
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36710000 (M020, M023, M034)
Описание:
Консумативи (За лабораторна употреба, За медицинска употреба, Медицински)
3)
Количество или обем
Общо 53 броя позиции, описани подробно по вид и количество в документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване