РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Домашен Социален Патронаж, ОДЗ "Мечта",
ОДЗ "Бодра смяна",
ОДЗ "Знаме на мира",
ОУ "Васил Левски",
СОУ "Димчо Дебелянов" –
гр. Белене,
ЦДГ "Бяла вода" –
с. Бяла вода,
ОУ "Проф. Иван Шишманов" –
с. Деков.
Код NUTS:
BG121
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Обектът на поръчката е периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за звената на бюджетна издръжка на територията на Община Белене по следните обособени позиции:
1. Хлебни изделия;
2. Сладкарски изделия;
3. Мляко и млечни продукти;
4. Месо и месни продукти;
5. Пресни плодове и зеленчуци;
6. Преработени и консервирани плодове и зеленчуци;
7. Различни хранителни продукти.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата по отделните обособени позиции е, както следва:
за обособена позиция № 1- 205 лв.
за обособена позиция № 2 - 117 лв.
за обособена позиция № 3 - 237 лв.
за обособена позиция № 4 - 677 лв.
за обособена позиция № 5 - 362 лв.
за обособена позиция № 6 - 218 лв.
за обособена позиция № 7 - 231 лв.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от неговата стойност и се представя при подписване на договора. Същата се освобождава в 7-дневен срок от датата на изпълнение на договора.
Гаранциите се представят под форма, посочена в чл.60 от ЗОП. Условията и сроковете за тяхното задържане или освобождаване се уреждат съгласно чл.61, 62 и 63 от ЗОП.
Гаранцията за участие под формата на парична сума превежда по банков път по сметка IBAN: BG26 UNCR 9660 3316 3039 18, BIC: UNCR BGSF, при УниКредит Булбанк.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Условията и начинът на финасиране са уредени в проекто-договора, който е неразделна част от Документацията за участие в процедурата.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП да се създаде юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и / или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Възложителят запазва правото си да променя количествата по отделните позиции при промяна на потребностите на бюджетните звена. Доставната цена ще може да се актуализира след писмено заявяване от страна Заявителя /Изпълнител или Възложител/, като се запазва процентното съотношение между предложената цена на определения за изпълнител на поръчката участник в процедурата и осреднената за област Плевен цена на едро за отделните продукти, представена от "САПИ" - ООД, към датата на отваряне и разглеждане на офертите. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените по време на изпълнение на поръчката. Заявителят доказва промените в цените като предоставя на ответната страна документ от "САПИ" - ООД с информация за осреднената за област Плевен цена на едро за съответните продукти.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално състояние /издадено не по-рано от 6 /шест/ месеца от датата на отваряне на офертата/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документи за регистрация на участника в конкурса - съдебна регистрация на фирмата, идентификационен код /Булстат/, браншова регистрация /ако има/, Документ за регистрация на фирмата по ДДС /Идентификационен номер по ДДС/ - копия, заверени от участника; Удостоверение от НАП за наличието или липса на задължения на основание чл.87, ал.6 от Данъчно - осигурителен процесуален кодекс /ДОПК/, издадено не по-рано от 25 дни от датата на отваряне на офертата - заверено от участника копие; Право на участие в открития конкурс има всеки участник, който е закупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5, чл.48, чл.56, чл.57 от ЗОП и чл.24 ППЗОП. Отстраняване на участници от процедурарта - при наличие на някое от обстоятелствата по чл.69 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Референция от обслужващата банка.
2. Заверено копие от годишния баланс за предходната 2006 година.
3.Заверено копие от отчета за приходите и разходите за предходната 2006 година.
4.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно Документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко описание на дейността на фирмата. Описание на оборудването, машините и съоръженията, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката.
2. Списък на основните Договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
3. Препоръки за добро изпълнение, свързани с предмета на поръчката, от предишни възложители, ако участникът е участвал в други процедури за възлагане на обществени поръчки, от постоянни партньори и/или браншови организации, в които участникът членува; /вкл. актуалния адрес, телефон и факс на издалите препоръките/ и др. – копия, заверени от участника.
4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Да разполагат с транспортни средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни.
2. Хранителните продукти обект на бъдещата доставка да отговарят на БДС (1-во качество, екстра) и изискванията на Закона за храните или на стандартите на европейски или международни организации, което се удостоверява със документ за произход и експертен лист и годност на продукта.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/09/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Документацията може да се закупи всеки работен ден до 12:00 часа на 28/09/2007 год. в административната сграда на Община Белене, стая №13 - отдел "Икономически дейности", срещу представен платежен документ за внесена такса от 120 лв. в касата на Община Белене.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/09/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място
Административната сграда на Община Белене, зала № 26 /Заседателна зала/
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл.68, ал.5 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Настоящата процедура е открита с Решение № 693/07.08.2007 год. на Кмета на Община Белене
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Хлебни изделия
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на хлебни изделия
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15811000
Описание:
Хлебни изделия
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Сладкарски изделия
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на сладкарски изделия
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15812100
Описание:
Сладкарски изделия
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Мляко и млечни продукти
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на мляко и млечни продукти
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15500000
Описание:
Млечни продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Месо и месни продукти
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на месо и месни продукти
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15100000
Описание:
Месо и месни продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Пресни плодове и зеленчуци
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на плодове и зеленчуци в прясно състояние
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
01000000, 01130000, 01121000
Описание:
Продукти на селското, ловното и горското стопанство
Плодове от лозови, овощни и други трайни насаждения и подправки
Зеленчуци
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Преработени и консервирани плодове и зеленчуци
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на преработени и консервирани плодове и зеленчуци
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15300000
Описание:
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.
Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Различни хранителни продукти
1)
Кратко описание
Доставка чрез покупка на различни хранителни продукти
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15800000
Описание:
Различни хранителни продукти
3)
Количество или обем
Съгласно Документацията за участие в процедурата
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.06.2008 г.