РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изграждане на канализационна мрежа, колектор и пречиствателна станция в гр. Златарица, община Златарица, област Велико Търново
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
гр. Златарица, община Златарица, област Велико Търново
Код NUTS:
BG123
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изграждане на канализационна мрежа, колектор и пречиствателна станция в гр. Златарица, община Златарица, област Велико Търново.
Подробно описание се съдържа в документацията и техническите спецификации.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000, 45200000, 45230000, 45232000, 45232400, 45232410, 45232411, 45232420
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Канализации за отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно количествени сметки, приложени в документацията за участие
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 190000 /сто и деветдесет хиляди/ лв., Гаранция за изпълнение в размер на 0,1 % от стойността на поръчката, която ще се задържи до изтичане на гаранционния срок на обекта. Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ парична сума, внесена в касата на Община Златарица или по банкова сметка: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, при банка ЦКБ - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица; б/ банкова гаранция. Когато участникът е обединение на ЮЛ и / или ФЛ, гаранцията за участие се внася / представя от името на обединението, а гаранцията за изпълнение на договора от новосъздаденото юридическо лице. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие - не по-малък от срока на валидност на офертата; за изпълнение - съгласно условията на тръжната документация.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно условията на Възложителя, подробно описани в документацията за участие. Към момента на откриване на процедурата по обществената поръчка финансиране не е осигурено.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Участник в откритата процедура може да бъде физическо или юридическо лица. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, както и другите подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за попълване на офертата.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Удостоверение за актуално правно състояние на участника, издадено от съда по регистрация не по-рано от шест месеца преди датата на отваряне и разглеждане на предложенията или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство – оригинал или нотариално заверено копие, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;
2. Документ за първоначална съдебна регистрация и последващи промени в нея - оригинали или нотариално заверени копия;
3. Декларация по чл. 47 ал. 1, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП;
4. Декларация по чл. 47 ал. 2, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП;
5. Декларация по чл. 47 ал. 5 от ЗОП;
6. Декларация по чл.56 ,ал. 1,т.7 от ЗОП;
7. Декларация по чл. 56 ,ал.1 ,т.10 от ЗОП;
8. Документи за регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ - заверени копия от участника;
9. Срок за изпълнение на поръчката;
10. Предлагана цена;
11. Срок на валидност на офертата;
12. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
13. Документ за закупена тръжна документация - оригинал;
14. Други документи посочени в Указанията за попълване на офертата;
15. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Застраховка за професионална отговорност- нотариално заверено копие;
2. Годишен баланс и ОПР за 2006 година - нотариално заверени копия;
3. Справки - информация за общия оборот на участника и за оборота на строителство на завършени обекти, сходни на обекта на поръчката за 2004, 2005 и 2006 г.;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Общият оборот на участника през последните три години да е над 60 000 000 /шестдесет милиона/ лева. Общата стойност на СМР през последните три години да възлиза най-малко на 35 000 000 /тридесет и пет милиона/ лева без ДДС.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на договорите за СМР, изпълнени през последните пет години с дати, предмет, стойности, срок и възложител;
2. Декларация, съдържаща списък за собствено оборудване, собствена техника и механизация, необходими за изпълнение на обекта на поръчката;
4. Списък за наличието на необходимата техническа правоспособност и квалификация на иженерно-техническия персонал и броя и квалификацията на наетия персонал за обекта;
5. Референции /препоръки/ от предишни възложители за изпълнени подобни обекти с национално значение и/или обекти изпълнени в други страни.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да има опит от последната приключена финансова година, като главен изпълнител на СМР на минимум един строителен обект, сходен с този предмет на настоящата процедура.
Участникът да разполага с персонал не по-малко от 100 /сто/ души със сключени безсрочни трудови договори. Участникът да разполага само със собствено оборудване, техника и механизация.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/09/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в деловодството на Община Златарица /стая № 9/, срещу документ за платена такса за участие в касата на Община Златарица.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/09/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр. Златарица, Община Златарица, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 508 от 06.08.2007 година.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби е съгласно чл. 120 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ