РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
абонаментен сервиз на климатични инсталации в НКБ
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
Основно място на изпълнение:
гр. София, ул. Коньовица 65
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
абонаментен сервиз на климатични инсталации в НКБ
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50800000
Описание:
Различни услуги по ремонт и поддържане
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
абонаментен сервиз на 6 броя климатични инсталации и на касетъчни климатични машини
Прогнозна стойност без ДДС
86000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е 800 лв. Гаранцията за изпълнение е 2% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка и служи за удовлетворяване при вреди от неизпълнение или лошо изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва на 36 равни месечни вноски, ежемесечно, при отсрочено плащане 120 календарни дни след представяне на редовна фактура за отчетния месец.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: документ за регистрация на кандидата (съдебно решение за регистрация, удостоверения за актуално състояние, за регистрация по БУЛСТАТ – в оригинал или нотариално заверено копие), а когато е физическо лице - документ за самоличност;
декларации от кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.-ал. 1, 2 и 5 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическото и финансовото състояние - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: да се представи декларация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за осъществяване предмета на поръчката, сертификати, включително от производителя; референции, издадени през последните три години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: да се представят съответни документи
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 48/S - от 08.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/09/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща на касата на възложителя и се получава от деловодството на възложителя
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13/09/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/09/2007 00:00 Час: 13:30
Място
сградата на “СБАЛССЗ-НКБ” ЕАД, гр. София, ул. “Коньовица” 65
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
упълномощени представители на кандидатите
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ