Версия за печат

00467-2007-0014


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Крумовград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крумовград, пл. "България" № 5, За: инж. Мирян Първанов вътр. тел. 160, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7123, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: директор на дирекция "Специализирана администрация"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Община

Основна дейност на възложителя

Друг: Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на съдове за твърди битови отпадъци за нуждите на Община Крумовград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Крумовград, склад на Община Крумовград
Код NUTS: BG226
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на съдове за твърди битови отпадъци за нуждите на Община Крумовград с цел осигуряване на съдове за събиране на твърди битови отпадъци в населените места на територията на общината. Доставка на специализирани съдове за твърди битови отпадъци - нови (нерециклирани) по обособени позиции, както следва: 1. Контейнери за ТБО тип "Бобър" с вместимост 1100 литра - 100 бр.; 2. Кофи за ТБО с вместимост 120 литра - 200 бр.; 3. Паркови декоративни кошчета /метални/ с вместимост не по-малко от 26 литра - 35 бр. Посочените количества са приблизителни.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28213800 (E029)

Описание:

Контейнери за отпадъци (За битови отпадъци)

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Контейнери за ТБО тип "Бобър" с вместимост 1100 литра - 100 бр.; 2. Кофи за ТБО с вместимост 120 литра пластмасови- 200 бр. 3. Паркови декоративни кошчета /метални/ с вместимост не по-малко от 26 литра - 35 бр. Посочените количества са приблизителни.

Прогнозна стойност без ДДС
59000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка за обособена позиция №1 е в размер на 400 лв/ четиристотин лева/, за обособена позиция №2 е в размер на 70 лв/ седемдесет лева/ и за обособена позиция №3 е в размер на 10лева /десет лева/, платими по банков път, в сметка на община Крумовград в банка "ДСК" - АД, клон Крумовград , банкова сметка: IBAN - BG79STSA93003303687912, BIC код - STSABGSF за участие в процедура по открит конкурс за "Доставка на съдове за твърди битови отпадъци за нуждите на Община Крумовград" обявен от Община Крумовград. Кандидатът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка (парична или банкова). Размерът на гаранцията за добро изпълнение на договора, е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се оигурява от бюджета на община Крумовград. Плащането се извършва в срок от 5 работни дни след датата на представяне на оригинална фактура и протокол за приемане на доставката от упълномощени от Възложителя лица, от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице копие от документ за самоличност- оригинал или нотариално заверено копие. 2. Нотариално заверено копие от решение за съдебна регистрация на кандидата според изискванията на ТЗ. 3. Нотариално заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ както и регистрация по ДДС /ако има такава/. 4. Декларации на управителя и членовете на управителните органи на кандидата по чл. 47, ал.1 , ал..2 и ал. 5 от ЗОП. 5. Документ за внесена гаранция за участие. 6. Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят доказателство за икономическо и финансово състояние на кандидатите в съответствие с изискванията на чл. 50, ал. 1, т.1 и т.2 от ЗОП. Удостоверения от банки или копие от застраховка професионална отговорност. Копие от баланса на кандидата за предходната година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да представят доказателства за технически възможности и квалификации в съответствие с изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Заповед № КО-377 / 06.08.2007г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/09/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Условия: В брой в касата на ОбАдм. Крумовград пл. "България" № 5, ет. 3 или по банков път банкова сметка: IBAN - BG79STSA93003303687912, BIC код - STSABGSF при Б”ДСК” - клон Крумовград

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

заседателна зала на ОбАдм пл."България" № 16 етаж -II

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията на основание чл. 38, ал. 4 от НВМОП .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: :www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно срока посочен в чл. 120, ал. 2 от Закон за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: :www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Контейнери тип "Бобър" , нови, вместимост 1100 литра
1) Кратко описание

Контейнери тип "Бобър" , нови, вместимост 1100 литра, полезен товар - мин. 420 кг, горещо поцинкован, оребрение на телата, дебелина стена основно тяло мин. 2 мм, 4 бр. въртящи се колела с блокираща спирачна система, обслужване - от всички видове сметоизвозващи машини отговарящи на EN1501-1; EN840-3 и EN840-5.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28213800 (E029)

Описание:

Контейнери за отпадъци (За битови отпадъци)

3) Количество или обем

Приблизително 100 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Кофи за ТБО с ръчно отваряне на капака пластмасови: вместимост 120 литра
1) Кратко описание

Кофи за ТБО с ръчно отваряне на капака пластмасови: вместимост 120 литра.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

25223300 (E029)

Описание:

Пластмасови контейнери за отпадъци (За битови отпадъци)

3) Количество или обем

Приблизително 200броя.

Прогнозна стойност без ДДС
8000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Паркови декоративни кошчета /метални/
1) Кратко описание

Паркови декоративни кошчета с вместимост не по-малко от 26 литра.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

28216200 (E029)

Описание:

Варели за отпадъци (За битови отпадъци)

3) Количество или обем

Паркови декоративни кошчета с вместимост не по-малко от 26 литра - 35 бр. Посочените количества са приблизителни.

Прогнозна стойност без ДДС
1000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30