РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ - Девин ЕООД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
МБАЛ "Девин" ЕООД - Болнична Аптека
Код NUTS:
BG225
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на медицински консумативи за нуждите на МБАЛ "Девин" ЕООД
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване и консумативи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Консумативите са подробно описани по вид и количество в Приложение №1 от документацията за участие
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 1000 лв., внесена в касата или по сметка парична сума или банкова гаранция.
Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Начин на плащане - по банков път отложено най-малко 90 дни след доставката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за първоначална съдебна регистрация и всички последващи вписвания по фирменото дело на кандидата; Фотокопие на регистрацията в БУЛСТАТ; Удостоверение за актуално състояние на кандидата; Декларации по чл.47, ал. 1,ал 2 и ал.5 от ЗОП; Актуално разрешение за търговия на едро с медикаментите, предмет на доставка, издадено от министъра на здравеопазването
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Референции от лечебни заведения, снабдявани от кандидата с консумативи през предходната 2006 г.; Баланс и Отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година
Минимални изисквания: Референции от лечебни заведения, снабдявани от кандидата с консумативи през предходната 2006 г.; Баланс и Отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката
Минимални изисквания: Информация за персонала, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/09/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава от касата на МБАЛ - Девин ЕООД, ул."Явор" 3. Цената е 300/триста/ лева с вкл. ДДС, платими в касата на болницата или по банков път.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2007 г. Час: 14:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 12:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на кандидатите, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление