РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на уреди за детекция и за анализ
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка на изплащане
Основно място на изпълнение:
медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна
Код NUTS:
BG131
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на автоматизирана система за идентификация и определяне на антибиотична чувствителност на микроорганизми, включваща експертна система за епидемиологичен анализ за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33253000 (M020)
Описание:
Уреди за детекция и за анализ (За лабораторна употреба)
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Автоматизирана система за идентификация и определяне на антибиотична чувствителност на микроорганизми, включваща експертна система за епидемиологичен анализ за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД - 1 брой
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 208000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 500 лв.; гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от формите, посочени в Чл.60 от ЗОП
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
финансиране от средства по договори с НЗОК и МЗ; плащане по следната схема: 40% - до 7 дни след доставка на системата, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на данъчна фактура; останалите 60% - на 12 месечни вноски - първите 4 месеца по 12%, останалите 8 месеца - по 1,5% от стойността на месец, в срок до 3 дни след представяне на данъчна фактура, започващи от месеца след този, в който са платени първите 40%
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: да не са налице обстоятелствата по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1 и ал.5 се доказват с декларация, а по ал.2 с удостоверение от съответния компетентен орган
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно Чл. 50 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно Чл. 50 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно Чл. 51 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно Чл. 51 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25/09/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
в главна каса на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна или по банков път
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/09/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
зала "Хелиге", 2 етаж, МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
представители на фирмите кандидатки
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ