Версия за печат

00502-2007-0017


Обявление за обществена поръчка

BG-Варна: Покупка на изплащане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МБАЛ "СВЕТА МАРИНА" ЕАД - ВАРНА, бул. "Христо Смирненски" 1, За: Николай Николов, България 9000, Варна, Тел.: 052 302932, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 302932

Място/места за контакт: Маркетинг

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svetamarina.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на уреди за детекция и за анализ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка на изплащане 
Основно място на изпълнение: медицински склад на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на автоматизирана система за идентификация и определяне на антибиотична чувствителност на микроорганизми, включваща експертна система за епидемиологичен анализ за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33253000 (M020)

Описание:

Уреди за детекция и за анализ (За лабораторна употреба)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Автоматизирана система за идентификация и определяне на антибиотична чувствителност на микроорганизми, включваща експертна система за епидемиологичен анализ за нуждите на МБАЛ „Света Марина” ЕАД - 1 брой

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 50000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 208000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

42


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лв.; гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора в една от формите, посочени в Чл.60 от ЗОП

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

финансиране от средства по договори с НЗОК и МЗ; плащане по следната схема: 40% - до 7 дни след доставка на системата, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне на данъчна фактура; останалите 60% - на 12 месечни вноски - първите 4 месеца по 12%, останалите 8 месеца - по 1,5% от стойността на месец, в срок до 3 дни след представяне на данъчна фактура, започващи от месеца след този, в който са платени първите 40%

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

ДА

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: да не са налице обстоятелствата по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1 и ал.5 се доказват с декларация, а по ал.2 с удостоверение от съответния компетентен орган
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно Чл. 50 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно Чл. 50 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно Чл. 51 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно Чл. 51 от ЗОП доуточнени в тръжната документация
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25/09/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

в главна каса на МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна или по банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
25/09/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала "Хелиге", 2 етаж, МБАЛ "Света Марина" ЕАД - Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

представители на фирмите кандидатки


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" N18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ