Версия за печат

00276-2007-0058


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български пощи " ЕАД, Териториално поделение "Български пощи" Пазарджик, ул. " Екзарх Йосиф" №11, За: Спас Иванов Михов, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 407101; 034 451120, E-mail: TPBP@Pazardjik.bgpost.bg, Факс: 034 446299

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Външни услуги за автомобилите в БП ЕАД, Териториално поделение „БП” Пазарджик, при следните обособени позиции -Позиция 1 – Ремонт и поддръжка на газови уредби -Позиция 2 – Ремонт, диагностика на бензинови и дизелови автомобили -Позиция 3 - Стругарски услуги -Позиция 4 - Лепене на гуми и балансиране -Позиция 5 -Технически прегледи на автомобили - Позиция 6 - Технически преглед на газови уредби

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Пазарджик
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Външни услуги за автомобилите в БП ЕАД, Териториално поделение „БП” Пазарджик, при следните обособени позиции - Позиция 1 – Ремонт и поддръжка на газови уредби - за 11броя - Позиция 2 – Ремонт, диагностика на бензинови и дизелови автомобили- за 20 броя автомобили от Различни марки съгласно приложение 2 от документацията -Позиция 3 - Стругарски услуги- 21 броя автомобили -Позиция 4 - Лепене на гуми и балансиране- 21 броя автомобили -Позиция 5 -Технически прегледи на автомобили- 23 броя автомобили - Позиция 6 - Технически преглед на газови уредби- 11 броя автомобили

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

за позициите за газови уредби-11 броя за останалите позиции от 20 до 23 броя автомобили от различни марки

Прогнозна стойност без ДДС
4410 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата както следва . - Позиция 1 – Ремонт и поддръжка на газови уредби- 6,00лв без ДДС - Позиция 2 – Ремонт, диагностика на бензинови и дизелови автомобили- 21,00 лв. без ДДС - Позиция 3 - Стругарски услуги- 4лв.без ДДС - Позиция 4 - Лепене на гуми и балансиране- 6 лв. без ДДС - Позиция 5 -Технически прегледи на автомобили- 5 лв. без ДДС - Позиция 6 - Технически преглед на газови уредби- 3лв. без ДДС Гаранцията за участие в процедурата се превежда по по банковата сметка на ТП "Български пощи" Пазарджик в ЦКБ АД клон Пазарджик, BIG:CECBBGSF, банкова сметка № IBAN:BG29CECB97901014492203. оргинален платежен документ, удостоверяващ превода на сумата на гаранцията за участие по сметката на възложителя се прилага в плика с офертата на участника. 2. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора. Гаранцията се превежда по посочената по горе банкова сметка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане до 5 календарни дни след получаване на издадена фактура от страна на изпълнителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: А Условия за участие 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който: 1.1 Отговаря на изискванията на чл.9 и чл.47 от ЗОП 1.2 Отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, определени в чл. 50, ал.1 т.2 и3 от ЗОП 1.3 Отговаря на изискванията за технически възможности и квалификация съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.1, т.3, и т.4 от ЗОП Б. Участниците в процедурата представят следните документи: 1.1. заверено копие от документ за регистрация на участника, а когато участника е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.2.оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние за участниците – юридически лица или еднолични търговци, издадено не по рано от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 1.3. документ за гаранция за участие, в съответствие с изискванията, посочени в раздел ІV от документацията; 1.4. доказателства за икономическото и финансово състояние в съответствие с т.1.2. от раздел ІІ, буква”А” на документацията -заверено копие от годешнея баланс, ОПР(отчет за доходите) за 2006г. - информация за общия оборот и за оборота от външни услуги за автомобилите за последните 3 години 1.5. доказателства за технически възможности и квалификация в съответствие с т.1.3. от раздел ІІ, буква А на документацията; -списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите 1.6. декларация, подписана от законния представител на участника, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1. до 2.7 (попълнена съгласно образеца – Приложение № 3а); 1.7. декларации, подписани от управителя/изпълнителния директор, съответно от всички членове на управителния орган на участника, а в случай, че членовете са юридически лица - от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелствата по раздел ІІ, буква А, т.2.1., 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 и т. 2.7. (попълнени съгласно образеца –Приложение № 3б); 1.8 Предлагана цена за изпълнение на услугите - представена в съответствие с образеца(Приложение 6)- в отделен запечатан, непрозрачен плик 1.9 Копие от документа за регистрация на участника по ЗДДС (ако участникът е регистриран по ЗДДС) 1.10. декларация от законния представител на участника, попълнена съгласно образеца - Приложение № 3в; 1.11. попълнен образец на справка - Приложение №4 1.12. копие от регистрация за ИН по чл.84 от 1.13. копие от документ за закупена документация за участие в процедурата 1.14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. (В случай, че Възложителят допуска участието на подизпълнители и участникът предвижда участие на попизпълнители, документите по раздел ІІ, буква Б т. 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.9, 1.10, 1.11., 1.12 и 1.14 се представят и за всеки от подизпълнителите.) Забележка : В случай, че участника е чуждестранно лице документите по т.1.1. и 1.2. се представят в легализиран превод на български език, а останалите документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Ако участникът – чуждестранно лице е обединение, документите се представят за всеки от участниците в него. В случай, че участника е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 1.1., 1.2., 1.4., 1.5., 1.6., 1.7. и 1.11. се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. Описаните по-горе документи следва да се представят във вида, посочен в настоящата документация. В случай, че документите не отговарят на изискванията на възложителя, участника се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Да отговаря на изискванията за икономическо и финансово състояние, определени в чл.50,ал.1 т.2 и 3 от ЗОП
Минимални изисквания: Заверено копие от годишния баланс, ОПР(отчет за доходите) за 2006г. Информация за общия оборот и за оборота от външни услуги за автомобилите за последните три години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да отговаря на изискванията за технически възможности и квалификация съгласно изискванията на чл.51, ал.1 т.1, т.3 и т.4 от ЗОП и Приложение №2 от документацията
Минимални изисквания: - Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение -описание на техническото оборудване на качеството и оборудването за изпитване и изследване -списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола и качеството
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за изпълнението; тежест: 90
Показател: Срок за изпълнение на услугите ( в дни); тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05/09/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията е задължително условие за участие в процедурата. Документацията се получава след заплащането й в брой, в касата на ТП "Български пощи" Пазарджик, от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:30 часа до изтичане на срока за подаване на офертите. При поискване, придружено от платежен документ за стойността на документацията, от заинтересувано лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето ,отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.09.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/09/2007 00:00 Час: 10:30
Място

гр. Пазарджик ул. Екзарх Йосиф" №11, ТП "Български пощи" Пазарджик, в стаята на Зам. Директор "ПУ"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите и при проверката на списъците, посочени в т. 3 от раздел VІІ от документацията, може да присъства по един представител на участниците, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, след което представителите се освобождават. Представителите на участниците се допускат до действията на комисията по т. 4 от раздел VІІ само при представяне на документ за самоличност и документ, доказващ представителната им власт. Присъстващите представители се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Ремонт и подръжка на газови уредби
1) Кратко описание

Газовите уредби, които са монтирани на автомобиллите са 11 броя, Изпълнителя да извършва демонтаж, почистване, смяна на пълен набор на мембрани и клапанчета, монтаж и две настройки на редуктор изпарител STAR GASE, демонтаж почистване, смяна на газов филтър, монтаж и профилактика на останалата част от системата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

11 броя газови уредби

Прогнозна стойност без ДДС
550 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Ремонт, диагностика на бензинови и дизелови автомобили
1) Кратко описание

Ремонт, диагностика на различни марки автомобили- 20 броя, посочени по марки в приложение 2 от документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

20 бр

Прогнозна стойност без ДДС
2100 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Стругарски услуги
1) Кратко описание

Извършване на стругарски услуги за 21 броя автомобили от различни марки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

21 броя автомобили

Прогнозна стойност без ДДС
360 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Лепене на гуми и балансиране
1) Кратко описание

Лепене на гуми и балансиране на 21 броя автомобили от различни марки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

21 бр

Прогнозна стойност без ДДС
600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Технически преглед на автомобили
1) Кратко описание

Технически преглед на 23 броя автомобили

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

23 броя автомобили

Прогнозна стойност без ДДС
500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Технически преглед на газови уредби
1) Кратко описание

Технически преглед на газови уредби на 11 автомобила

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

3) Количество или обем

11 броя газови уредби

Прогнозна стойност без ДДС
300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12