Версия за печат

00243-2007-0005


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Втора специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение "Шейново" АД, ул. "Шейново" № 19, За: Марияна Грозданова, Йова Петрова, Република България 1504, София, Тел.: 02 9659471; 02 9659425; 02 9441768, E-mail: petrova@sheynovo-ag.com, Факс: 02 9441163; 02 9442718

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка на медицински консумативи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Втора САГБАЛ "Шейново" АД, София, ул. "Шейново" № 19
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на медицински консумативи в пет обособени позиции, указани по-долу в обявлението

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000, 33141126, 33141128, 33141500, 25311000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
Стерилни конци
Игли за хирургически шевове
Хематологични консумативи
Филми за рентгенова фотография

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общи медицински консумативи - 81 вида, Шевен хирургичен материал - 64 вида, Хирургични игли - 9 вида, Медицински консумативи за Клинична лаборатория - 20 вида, Рентгенови консумативи - 8 вида. Количествата са указани в документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

за участие в процедурата в следния размер по обособени позиции: Позиция № 1- 1500 лева, Позиция № 2 - 600 лева, Позиция № 3 - 50 лева, Позиция № 4 - 400 лева, Позиция № 5 - 50 лева. Гаранция за изпълнение на договора – 1 (един) % от стойността му;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - от приходи за дейност или от собствени приходи; Плащане - по банков път, в срока, предложен от избрания за изпълнител на поръчката участник.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

За позиции №2, № 3, № 4 и № 5 се изисква комплексност на офертата.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. нотариално заверени копия от: документ за регистрация на участника, удостоверение за актуално състояние от съда по регистрация, Булстат и данъчна регистрация (ако има такава), а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. документ за гаранция за участие (в оригинал – когато гаранцията е банкова или е внесена по банкова сметка на Възложителя); 3. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 ЗОП: годишен финансов отчет за 2006 г. (заверено от участника копие). Това изискване не се прилага за новорегистрирани участници.; 4. доказателства за техническите възможности по чл. 51 ЗОП: декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП, съдържаща списък на основните договори за доставки на медицински консумативи, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (по образец Приложение № 6), придружена от препоръки за добро изпълнение и описание по чл. 51, ал. 1, т. 3 ЗОП на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката; 5. разрешение за търговия по чл. 202 във връзка с § 13. от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (нотариално заверено копие). 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП (по образец Приложение № 5); 7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители (в офертата или отделен документ); 8. Сертификат (нотариално заверено копие) за налична система за управление на качеството по EN ISO 9001:2000 на участника в процедурата и на производителя на съответния вид медицински консуматив; 9. Предлагана цена на хартиен и на магнитен носител (по образец Приложение № 3А-3Е). 10. Копие от фактура за закупена документация за участие; 11. Опис (списък) на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец Приложение № 4).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: годишен финансов отчет за 2006 г. (заверено от участника копие). Това Изискване не се прилага за новорегистрирани участници.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съвпадат с посочените
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. декларация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП, съдържаща списък на основните договори за доставки на медицински консумативи, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите (по образец Приложение № 6), придружена от препоръки за добро изпълнение; 2.описание по чл. 51, ал. 1, т. 3 ЗОП на складова база и транспортни средства за изпълнение на поръчката;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съвпадат с посочените
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01/10/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на болницата, стая № 21

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01/10/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Втора САГБАЛ „Шейново” АД, София, ул. „Шейново” № 19, рапортна зала, централен вход

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни представители на участниците в процедурата, или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно)


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 2 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на общи медицински консумативи
1) Кратко описание

81 вида медицински консумативи, подробно описани в документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Комплексна доставка на шевен хирургичен материал
1) Кратко описание

64 вида конци - бързорезорбируеми плетени конци, антибактериални резорбируеми плетени конци, резорбируеми плетени конци, атравматичен шевен материал, полиамидни конци - подробно описани в документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141126

Описание:

Стерилни конци

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Комплексна доставка на хирургични игли
1) Кратко описание

9 вида хирургични игли за шев на мускулни влакна, кожа и мускули и черва, подробно описани в документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141128

Описание:

Игли за хирургически шевове

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Комплексна доставка на медицински консумативи за Клинична лаборатория
1) Кратко описание

20 вида медицински консумативи, предназначени за вземане на венозна кръв и на периферна кръв от новородени, подробно описани в документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33141500

Описание:

Хематологични консумативи

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Комплексна доставка на рентгенови консумативи
1) Кратко описание

8 вида консумативи - 4 вида "зелени" филми за конвенционална рентгенография, филм за мамографии, проявител и фиксаж за машинна обработка, подробно описани в документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25311000

Описание:

Филми за рентгенова фотография

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12