Версия за печат

00072-2007-0018


Обявление за обществена поръчка

BG-Карлово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, За: Йордан Халаджов - ст. специалист, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 96741, E-mail: pravo@satnet.bg, Факс: 0335 93459

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovobg.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Поддръжка на уличното осветление на територията на Община Карлово".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: Община Карлово
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката се състои в поддръжка на уличното осветление на територията на Община Карлово, като дейностите по поддръжката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50232100

Описание:

Услуги по поддържане на общественото осветление

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обектът на поръчката включва поддръжката на около 10 000 осветителни тела; около 200 табла; около 300 000 метра захранваща мрежа.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 4800лв.; Гаранцията за изпълнение - 3 % от стойността на договора. Гаранциите могат да бъдат внесени както под формата на парична сума в касата на общината, така и под формата на банкова гаранция по следната банкова сметка: IBAN: BG03 FINV 9150 33BG N0FP HK; BIC: FINVBGSF, Първа Инвестиционна Банка - клон Карлово.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извърши със средства от бюджета на Община Карлово. Общата стойност на дейностите по поддръжката на осветителните тела не трябва да надвишава 120 000лв. с ДДС - годишно.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Кандидатите да притежават необходимата квалификация, позволяваща им да изпълняват дейности свързани с поддръжка на улично осветление.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да отговярят на изискванията посочени в чл. 47 и чл. 48, ал. 1 от ЗОП и същите посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да имат общ оборот от предмета на поръчката за последните 3 години в размер на 400 000 лв. Кандидатите да представят препоръки за добро изпълнение.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да представи заверен балансов отчет за определения период. Декларация, съдържаща списък с основните договори от предмета на поръчката, извършени през последните 3 години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите да разполагат с необходимата техника за изпълнение на предмета на поръчката, като удостоверят това със приложен списък на техниката и документи удостоверяващи наличието им, както и такива за техническата им изправност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите да разполагат с минимум със следната техника : 1. Автовишка - 1 бр.; 2. Автокран - 1 бр.; 3. Багер - 1 бр.; 4. Квалифицирани работници - 5 бр., от които, минимум 3-ма да притежават ІV квалификационна група по безопасност на работа с елекрически уредби и мрежи.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Персонал с квалификация "Електромонтьор".

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/09/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да се получи от деловодството на Община Карлово след представяне на документ за внесена сума. Документацията може да се получи и след като бъде преведена сумата по банкова сметка на Община Карлово : BG07 FINV 9150 84 BGN0 FP G3 ; BIC : FINVBGSF ; код за вид плащане : 44 40 00 ; Първа Инвестиционна Банка - клон Карлово.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/09/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Карлово

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Управителите на фирмите кандидати или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg/public/index.php.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ