Версия за печат

00145-2007-0047


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национален осигурителен институт, бул. "Александър Стамболийски" № 62-64, За: Георги Бояджиев, България 1303, София, Тел.: 02 9261402, E-mail: georgi.boiadjiev@nssi.bg, Факс: 02 9261440

Място/места за контакт: бул. "Александър Стамболийски" № 62-64

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, инсталация, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване на дискова подсистема за консолидация на данни в изчислителния център на НОИ във връзка с изграждането на резервен център за случаи на бедствия, аварии и кризи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ТП на НОИ - гр. Стара Загора, бул."Руски" 36
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка, инсталация, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване на дискова подсистема за консолидация на данни в изчислителния център на НОИ във връзка с изграждането на резервен център за случаи на бедствия, аварии и кризи.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка, инсталация, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване на дискова подсистема за консолидация на данни в изчислителния център на НОИ във връзка с изграждането на резервен център за случаи на бедствия, аварии и кризи.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата в размер на 20 000 лв., представена под формата на безусловна банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка /в платежното нареждане изрично се посочва основанието за внасяне/ на ЦУ на НОИ: Банка-БНБ, BIC-BNBGBGSD, IBAN-BG89BNBG9661 3100 1715 01; гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена под формата на безусловна банкова гаранция или парична сума по сметка на ЦУ на НОИ. Гаранция за авансово плащане в размер на 100% от преведената сума по договора за доставка, представена под формата на безусловна банкова гаранция. Банковите гаранции следва да дават възможност на Възложителя да реализира правата си по същите само въз основа на свое едностранно волеизявление, независимо от претенции на трети лица и без да са необходими други доказателства относно неизпълнение на договорно или друго задължение от страна на Участника/Изпълнителя. Банковите гаранции следва да бъдат съобразени със: - срок не по-малък от срока на валидност на предложението при гаранцията за участие; - срок не по-малък от 75 календарни дни, съобразени с датата на сключване на договора при гаранцията за авансово плащане. Възложителят има право да изисква от участниците/изпълнителите увеличение на срока на представените гаранции.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансово заплащане в размер на 100 % от стойността на договора за доставка. Общата стойност на обществената поръчка не може да надхвърля 2 000 000 /два милиона/ лева без включен ДДС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация по Търговския закон или еквивалентен документ от административен или съдебен орган от държава в която участникът е установен . Актуално състояние с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не-повече от шест месеца или да е в срок на валидност, когато такава е изрично посочена (еквивалентен документ от административен или съдебен орган от държава в която участникът е установен). Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП. Наличието на производства за обявяване на несъстоятелност, както и наличието на парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК водят до отстраняване на участника. Други документи - посочени в документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, с изключение за новорегистрираните участници или удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава членка на Европейския съюз.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори със сходен предмет с този на настоящата обществена поръчка, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Списък на техническото оборудване и сервизната база на територията на Република България, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката. Валиден сертификат за управление на качеството - ISO 9000/ISO 9001:2000 (или еквивалент) издаден на името на участника. Документ, удостоверяващ, че участника е надлежно упълномощен от производителя за конкретната процедура - да го представлява, да разпространява и извършва гаранционна поддръжка предлаганите от него продукти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

100 лв. без ДДС, платими в брой в касата на НОИ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/09/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/09/2007 00:00 Час: 10:30
Място

гр. София, бул. "Ал. Стамболийски" № 62-64

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията при отваряне на офертите


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ