РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Проверка и ремонт на пожарогасители собственост на ТП БП Велико Търново
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
Велико Търново
Код NUTS:
BG123
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Проверка и ремонт на пожарогасители собственост на ТП БП Велико Търново
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50000000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата - 25 лева.
Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Видът на гаранцията се определя от участника:
Парична сума-в брой в касата или по банковата сметка на ТП Български пощи Велико Търново.
Банкова гаранция-издадена от българска банка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Подборно изброени в документацията
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Подборно изброени в документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Подборно изброени в документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение на ремонтите в дни; тежест: 20
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/09/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Заплащане в брой в касата на ТП БП град Велико Търново,ул.Христо Ботев №1
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място
град Велико Търново,ул.Христо Ботев №1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
По един представител на участниците, участващи в процедурата - законен или упълномощен
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия по закрила на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия по закрила на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление