РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Канализация на с. Първенец: главен колектор І - І-ви етап.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
с.Първенец, община "Родопи"
Код NUTS:
BG221
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Канализация на с. Първенец: главен колектор І - І-ви етап.
Дължина - 1300 м, обхваща колектора от РШ 1 при ОК 46 до РШ 21 при ОК 83.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45231300
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 7000 (седем хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 5 (пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, или по банков път по сметката на общината, посочена подробно в документацията за участие. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането ще се извършва със средства, предоставени от ДФ "Земеделие" по програма САПАРД.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидатите следва да са физически или юридически лица, регистрирани по Търговския закон, които да представят пред възложителя следните документи: удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец преди датата на подаване на офертата, удостоверение за регистрация в регистър БУЛСТАТ и по ЗДДС, декларации или оригинални/нотариално заверени копия от удостоверения за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, документи за обстоятелствата по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 и чл. 51 , ал. 1, т. 2, 4, 7, 9 и 11 от ЗОП, копия от платежни документи за платена цената на документацията и гаранция за участие, както и други документи, подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Икономическото и финансовото си състояние кандидатът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Техническите си възможности и квалификация доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. т. 2, 4, 7, 9, 10 и 11 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Минимални изисквания: По т. 4 - кандидатът следва да представи доказателства /копие от диплома/ за това, че поне един от служителите му е с висше образование по специалността "ВиК."
Кандидатите следва да притежават и сертификати за качество по ISO-9001, ISO 14001 за система за управление на околната среда и OHSAS 18001 за здравословни и безопасни условия на труда, или да е започнала процедура по издаването му.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/09/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документицията може да бъде получена в деловодството (стая № 2) на административната сграда на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2007 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Административната сграда на община "Родопи" в гр. Пловдив, ул. "С. Врачански" № 1а.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отварянето на офертите е препоръчително да присъстват законни представители на кандидатите или техни пълномощници с нотариално заверено изрично пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
10-дневен срок от получаването на съответната заповед на кмета на общината.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Община "Родопи", ул. ""С. Врачански № 1а, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление