РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Изработка, доставка и монтаж на прекъсвач за осигуряване на нормалната експлоатационна дейност на „Топлофикация-Перник”ЕАД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
"Топлофикация-Перник"ЕАД гр.Перник; ТЕЦ"Перник
Код NUTS:
BG214
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Изработка, доставка и монтаж на на маломаслен прекъсвач 110кV за извод „Чучулига” в ОРУ 110кV ТЕЦ”Перник” за осигуряване на нормалната експлоатационна дейност на „Топлофикация-Перник”ЕАД”
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
31210000, 31214100
Описание:
Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги
Прекъсвачи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
1брой маломаслен прекъсвач със съответните параметри заложени в Техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Банкова или парична гаранция за участие в процедурата е в размер на 1000 (хиляда)лв., внесена по BIC: SOMBBGSF и разплащателна сметка IBAN BG89 SOMB 9130 1037 4155 01 при ТБ „Общинска банка” клон Перник
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Цените следва да се представят в български лева (DDP-“Топлофикация-Перник”ЕАД, ТЕЦ”Перник”) без ДДС, плащането се извършва в броя дни /по предложение на Участника/ с включен аванс след подписване на договора, не повече от 20%. Окончателно плащане е след изпълнение на заявената доставка и монтаж срещу издадена данъчна фактура, придружена с приемателно-предавателен протокол и сертификат за качество от производител; за дата на изпълнение на доставката и монтажа се счита датата на подписване на предавателно-приемателния протокол и протокол от проведени изпитания и пуск в експлоатация.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие (заверено нотариално) от съдебното решение за регистрация на Кандидата;Когато Кандидатът е физическо лице - документ за самоличност;Когато кандидатът е чуждестранно лице, документът трябва да е издаден от компетентния съгласно чуждото законодателство орган и се представя в легализиран превод ;Удостоверение за актуално състояние; данъчна регистрация, регистрация по ДДС и копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;
Когато кандидатът е обединение което не е юридическо лице, документи по чл.13, ал.1, т.1- 4 от НВМОП трябва да представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението.
Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по
чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП;Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по
чл. 47, ал.2 от ЗОП;
За фирмите подизпълнители се прилагат към офертата документи за регистрация за всеки от тях в съответствие изисквания на чл.13, ал.1, т.1, 3 и 4 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния баланс и отчета за приходите и разходите на Кандидата;Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение( референции);Справка описание на техническо оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване;Списък на техническите лица - електро-специалисти със защитена ІV-та квалификационна група, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките (изделието) със съответните спецификации или стандарти -сертификация по ISO;Документи, удостоверяващи правото на кандидата да извършва съответната доставка (договор /и/ с производител).
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/09/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е без ДДС
Участниците имат право да разгледат на място документацията преди да я закупят.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Кабинета на председателя на комисията по разглеждане и оценка.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление