РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Дезинфекция, изпиране и гладене на мек болничен инвентар" за нуждите на МБАЛ "Александровска" ЕАД
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
27
Основно място на изпълнение:
УМБАЛ "Александровска" ЕАД
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Извършване на услуги по изпиране, термо- и химиотермодезинфекция с препарати на ензимна и кислородна основа, отстраняване на трайно фиксирани замърсявания от биологичен и небиологичен произход; гладене на стерилно хирургично и нестерилно болнично бельо и служебно облекло на служителите в болницата; извършване на услуга "изкърпване"; наличие на собствен транспорт за извозване. Видовете, количествата и изискванията са посочени в "Предмет на поръчката и техническа спецификация" - Приложение № 1 от документацията за участие.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
93100000, 93110000, 93150000
Описание:
Услуги по пране и химическо чистене
Услуги по събиране и доставяне на прането
Услуги по гладене
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие - Приложение № 1 "Предмет на поръчката и техническа спесификация"
Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие- 1500 лв. в една от следните форми: банкова гаранция в оригинал; парична сума, внесена в касата на болницата или преведена по сметката на болницата. Гаранция за изпълнение на договора - 3 /три/ % от общата стойност на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Начин на плащане - отложено, минимум 60 дни след доставка и представяне на фактура, по банков път.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи съгл. изискванията на чл.56 от ЗОП и документацията, изготвена от Възложителя . Участник, за който са налице обстоятелства по чл.47 ал.2 т.1,2 и 3 и ал.5 от ЗОП, ще бъде отстранен.Участник, чиято оферта, не отговаря на изискванията на ЗОП и документацията на Възложителя, ще бъде отстранен
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 50 ал. 1 т.2 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: ньма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51 ал.1 т.1 и 9 от ЗОП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 77/S - от 23.02.2007 г.
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 9/S - от 18.05.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10/09/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава всеки работен ден от 10:00 до 14:00 ч в стая №23 на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД срещу документ за платени 84,00 лв. в касата на болницата или преведена по сметката на болницата
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10/09/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 11/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място
Заседателната зала на административната сграда на УМБАЛ "Александровска" ЕАД
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Управителят или официално упълномощени от него лица.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № ..............................2007 г. на Изп. Директор
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ