Версия за печат

00385-2007-0018


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: инж. Анелия Методиева, Р България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402300

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: secretary@pazardjik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Канализация на с.Синитево - Главен битов колектор І етап

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Пазарджик
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Разваляне и възстановяване на асфалтова настилка, разваляне и възстановяване на трошенокаменна настилка, направа на изкопи, полагане на гофрирани тръби, направа на ревизионни шахти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложеното КСС в конкурсната документация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 5000лв /парична сума или банкова гаранция/. Гаранция за изпълнение в размер на 20 000лв /парична сума или банкова гаранция/. Гаранциите се превеждат по банкова сметка на Община Пазарджик, записана в конкурсната документация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на извършените видове работи ще става след приемане на работата с приемо-предавателен протокол и издаване на оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние, Нотар. заверено копие от документа за съдебна регистрация, Удостоверение за регистрация пред НАП; Декларации, удостоверяващи липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от годишен баланс и отчет за 2006г.;Поименен списък на техническите лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката; Списък на изпълнените договори за строителство през последните пет години; застраховка за професионална отговорност
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Поименен списък на техническите лица, които ще се ангажират за изпълнение на поръчката, вкл.тези, отговорни за контрола на качеството; Декларация за наличната база и механизация;
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/09/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

С фактура, при закупуване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.09.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Пазарджик, ет.5, стая 511

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участник в процедурата или упълномощено от него лице.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ