Версия за печат

00164-2007-0039


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Марин Маринов, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220646, E-mail: m.marinov@mod.bg, Факс: 02 9515169; 02 9222969

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Елена Боянова, Република България 1038, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките" - МО

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Елена Боянова, Република България 1038, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките" - МО

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 3 /три/ комплекта палатка пневматична за санитарна обработка.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: поделение 42600 - Мусачево
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на три /три/ комплекта палатка пневматична за санитарна обработка. Изискванията към палатката са подробно описани в Техническа спецификация Д 75.0344.07, приложена към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

17222530 (E153)

Описание:

Палатки (За военна употреба)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3 /три/ комплекта

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

25.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 /петстотин/ лева. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от неговата цена. Гаранциите за участие и за изпълнение се представят в една от следните форми: парична сума, преведена по банков път по сметка на дирекция "Финансово-стопански дейности" - МО с адрес: 1092 София, ул. "Дякон Игнатий" № 3, IBAN: BG40UNCR96603320178816, BIC: UNCRBGSF в УниКредит Булбанк или банкова гаранция по приложените в документацията за участие образци. Банковата гаранция за изпълнение на договора е с валидност 20 дни след договорения краен срок за доставка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на доставката се извършва с платежно нареждане по банков път в лева или в евро, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни след доставката и предоставянето в дирекция "Управление на доставките" - МО оригинали на следните документи: фактура, приемно-предавателен протокол, подписан от представители на изпълнителя и възложителя, акт за приемане и предаване на дълготрайни активи и/или складова разписка, протокл за оценка на качеството (Приложение № 1 към чл.45, ал.1 от Правилник за управление на качеството на отбранителни продукти за МО и БА /обн. ДВ бр.101 от 16.11.2004г./).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Контролът на качеството на доставените палатки ще се извършва съгласно Правилник за осигуряване и управление на качеството на отбранителни продукти за Министерството на отбраната и Българската армия /обн. ДВ бр.101 от 16.11.2004г./. При приемането на палатките от Възложителя ще бъде съставян Протокол за оценка на качеството /Приложение № 1 към чл.45, ал.1 от Правилника. Палатките трябва да имат присвоен стоков номер по НАТО.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13, ал.1, т.т.1-12 /с изключение на т.4 и т.8/ и ал.3 при спазването на изискванията на останалите алинеи на чл.13 от Наредбата за възлагане ан малки обществени поръчки. Удостоверението за актуално състояние по чл.13, ал.1, т.1 да бъде издадено не по-късно от два месеца преди датата на обявлението на обществената поръчка в ДВ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти. 2. Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. Описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят, заверени от участника.
Минимални изисквания: Всеки участник може да докаже своите технически възможности чрез представянето на един или няколко от посочените в ІІІ.2.3 документи.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска цена за доставка; тежест: 0.7
Показател: Най-дълъг гаранционен срок; тежест: 0.2
Показател: Най-кратък срок за доставка; тежест: 0.1
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

21-11-413

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/08/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, при получаване на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.08.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

До двама представители, имащи право или упълномощени да представляват съответния кандидат.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно и информационно обслужване" - МО, ул. "Дякон Игнатий" № 3, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220124

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ