Версия за печат

00338-2007-0011


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Разград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37 А, За: Дарина Димитрова, Р. България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Сектор "Обществени поръчки" /стая 304/

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37 А, За: Мирослава Стоянова, Р.България 7200, Разград, Тел.: 084 618306, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Фронт-офис на Община Разград

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37 А, За: Райна Маринова, Р.България 7200, Разград, Тел.: 084 618213, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Деловодството на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на ел.материали за поддръжка и ремонт на уличното осветление на територията на Община Разград

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко административната сграда на Община Разград на адрес: град Разград, бул."Бели Лом" № 37 А.
Код NUTS: BG135
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на ел.материали за поддръжка и ремонт на уличното осветление в населените места на територията на Община Разград. Доставките ще се извършват по предварителни писмени заявки.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31681410

Описание:

Електрически материали

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

необходимите количества ел.материали за изпълнение на поръчката се определят на база действително извършените доставки за срока на договора

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка в размер на 1500 / хиляда и петстотин /лева, под формата на банкова гаранция или парична сума , която се внася по банков път по следната набирателна сметка на Община Разград IBAN BG 77TTBB94003319023653 , BIG код: TTBBBG22 при SG "Експресбанк" АД. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 6000 /шест хиляди/ лева, която се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора за изпълнение на малката обществена поръчка, в избрана от него форма - банкова гаранция или парична сума внесена по набирателна сметка на Община Разград : IBAN BG 77TTBB94003319023653, BIG код - TTBBBG22 при SG "Експресбанк" АД

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането се извършва съобразно възможностите на възложителя за осигуряване на средства.Заплащането ще се осъществява периодично след изпълнение на всяка доставка въз основа на двустранно подписани протоколи и фактура, издадена от изпълнителя, по банков път с платежно нареждане по сметка на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да представят: 1. Съдебна регистрация 2. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-късно от 1 /един/ месец преди крайният срок за подаване на офертите или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. Копие от документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат -БУЛСТАТ, регистрация по ЗДДС и др.; 4. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата в случай, че това не е законния представител на участника; 5. Декларация от управителя и от всички членове на управителните органи на учасника за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП /по образец/; 6.Декларация от управителя и от всички членове на управителните органи на участника за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП /по образец/; 7.Декларация по чл.13, ал.1 и ал.5 от НВМОП, за участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката /по образец/;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени годишни финансови отчети за 2005г. и 2006г. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните 3 /три/ години - 2004 г., 2005 г и 2006 г. в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качество. 3.Образци, описание и/или фотографски снимки на осветителните тела, които ще се доставят, чиято автентичност трябва да бъде доказана, ако възложителят изиска това.Да се представят каталожни данни за предлаганите ел.материали. 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за сертификация на системи за управление на качеството и/или за сертификация на продукти, или от лица, получили разрешение по Глава III от Закона за техническите изисквания към продуктите.
Минимални изисквания: Предлаганите ел.материали трябва да отговарят на определени параметри посочени в техническите условия, които са част от документацията за участие в открития конкурс.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04/09/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, всеки работен ден в рамките на работното време на администрацията на Община Разград, от Фронт-офиса, който се намира на партерния етаж в административната сграда на Община Разград,на адрес: бул."Бели Лом" № 37 А. Комплектът с документацията може да бъде изпратен по пощата за сметка на заитересованото лице, срещу получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената парична сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Зала № 102 в административната сграда на Община Разград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на пликовете с офертите, могат да присъстват законни или упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 22/27.07.2007 г. с изх.№ 12-00-148.1/ 27.07.2007 г. на Кмета на Община Разград

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ