РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изпълнение на строително-монтажни работи на обект: Битова канализация на с. Припек, община Джебел, област Кърджали
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане
Основно място на изпълнение:
с. Припек
Код NUTS:
BG226
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изпълнение на строително-монтажни работи на обект: Битова канализация на с. Припек, община Джебел, област Кърджали. Канализационната мрежа се предвижда да се изгради от гофрирани полипропиленови тръби с общата дължина 5598,80 м.л. От тях 3619,70 м.л. са за второстепенната мрежа с диаметър ф 315 мм.
Главеният колектор І е с обща дължина 1979,10 м.л. с диаметър ф 315 мм.
Предвидени са за изграждане следните съоръжения: 1. Ревизионни шахти - във всяка хоризонтална чупка на трасето, при смяна на наклона на нивелетата и в прави участъци, където разстоянията са по-големи от допустимите по норми за съответния диаметър; 2.Скачащи шахти – в участъците с големи наклони, с цел да се намали скоростта на движение на водата в тръбите и количеството на изкопните работи; 3.Дъждоприемни решетки - по главния колектор на места преди водостоците и ще заустват в тях;
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000, 45232400, 45232410
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно техническата спецификация от Документацията за участие.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 25 000 лева /двадесет и пет хиляди/ лева;
Гаранция за добро изпълнение - 5% върху стойността на СМР за всяка календарна година, определена съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството/ без ДДС.
При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателната сметка на МРРБ - IBAN: BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01, банков код: BNBGBGSD .
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.
Плащането ще се извършва съгласно клаузите в проекта на договор.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник:
1. При който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП:
2. Който е представил оферта, която е непълна и/или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в документацията за участие.
3. Който е съдружник и/или е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от «Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството».
2. Банкова референция за наличие на разплащателна сметка и коректно изпълнение на поетите задължения.
3. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години оформени съгласно ЗС;
4. Справка за общия оборот и оборота от строителство с предмет, подобен на обекта на поръчката през последните 3 /три/ години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховката за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството» да отговаря на предмета на поръчката и да е в сила минимум 30 дни след изтичане срока за валидност на офертата;
2. Банковата референция за наличие на разплащателна сметка и коректно изпълнение на поетите задължения, следва да бъде издадена не по-рано от 30/тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата.
3. Кандидатът трябва да има положителен баланс за последните 3 /три/ години;
4.Кандидатът трябва да има изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години в размер на не по-малко от 3 000 000 /три милиона/ лева. При участие на обединение, изпълненият минимален обем строително-монтажни работи през последните 3 /три/ години да бъде в размер на не по-малко 5 000 000 /пет милиона/ лева общо за обединението.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори за строителство през последните 5 /пет/ години;
2. Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори през последните 5 /пет/ години, с предмет подобен на обекта на поръчката;
3. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.2 от предишни възложители;
4. Документ за членство на участника в браншови организации (непредставянето на документа не води до отстраняване на участника);
5. Справка за инженерно-техническия състав на фирмата;
6. Справка за изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката;
7. Списък на собствено и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката;
8. Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството. Обхватът на сертификацията трябва да съответства на предмета на поръчката
(непредставянето на сертификат, не води до отстраняване на участника);
9. Сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд (непредставянето на сертификат, не води до отстраняване на участника).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Да има изпълнени не по-малко от 4 /четири/ строителни обекта, подобни на обекта на поръчката през последните 3 /три/ години.
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/09/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Цената на документацията е с включен ДДС, платима в брой в лева в касата на МРРБ, ул. "Св.св. Кирил и Методий" 17-19 срещу фактура за разхода, издадена в стая 405, ет.4. или по банков път по сметка на МРРБ - BG 86 BNBG 9661 3000 166301, BIC: BNBGBGSD. Документацията за участие в процедурата се предоставя на участниците в отдел "Обществени поръчки", стая 307 .
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/09/2007 00:00 Час: 15:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на фирмите, подали оферти за участие
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1202, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св.св.Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562
Интернет адрес/и:
URL: www.mrrb.government.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ