Версия за печат

01334-2007-0004


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт"АД, летище Варна, За: Ивелин Чернаев/Светла Маринова, България 9000, Варна, Тел.: 052 573305, E-mail: i.chernaev@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Място/места за контакт: летище Варна гр.Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna-airport.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Изработка, доставка и въвеждане в експлоатация на 6 /шест/ броя аеродромни противипожарни и аварийно-спасителни автомобили за нуждите на летище Варна и летище Бургас.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: летище Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработка, доставка и въвеждане в употреба чрез изпитване за одобрение и приемане, обучение в използване и обслужване, и следпродажбен гаранционен сервиз на 6 (шест) броя аеродромни противопожарни и аварийно-спасителни втомобили,оригинални и нерециклирани, произведени не по-рано от 6/шест/ месеца преди деня на доставката,неупотребявани от деня на производството до деня на доставката, предназначени за аварийно-спасително осигуряване в случаи на аварийни обстоятелства на летище Варна и летище Бургас и в зоната в район от 5 км от периметровата ограда на летищата. Автомобилите ще се използват от сектор "Пожарна и аварийна безо пасност на летище Варна и летище Бургас на Национална служба "Полиция" за изпълнение на а) борба с пожари на въздухоплавателни средства на територията на летище Варна и летище Бургас и в посочената зона на отговорност; б) борба с пожари в сградите, находящи се в летище Варна и летище Бургас и в) придобиване на 9 (девета) категория на аварийно-спасителна защита на летище Варна и летище Бургас съгласно Наредба № 3/31.05.1996 г., ДВ, бр. 57/05.07.1996 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144213 (E031)

Описание:

Противопожарни превозни средства (За гасене на пожари)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

6 (шест) броя аеродромни противопожарни и аварийно-спасителни автомобили оригинални и нерециклирани , произведени не по-рано от 6 /шест/ месеца преди деня на доставката от определените в съответствие с изискваната от възложителя техническа и търговска спецификация, дадена в документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
2500000 EUR
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 25 000 /двадесет и пет хиляди/ евро ;Гаранция за изпълнение в размер на 5% от реално подлежащата на плащане цена. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе в "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" - клон Варна,IBAN: BG 62 CECB 9790 1473 2533 03 и BIC: CECBBGSF. Условията на гаранцията са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане по банков път със средства на възложителя.Превеждане на аванс от 30 на сто от стойността на договора, но при условието на банкова гаранция за задължението за връщане на аванса, аналогична на банковата гаранция за изпълнение.Окончателно плащане в размер на 70 на сто след въвеждане в употреба и до 10 дни след протокол за успешни изпитания и демонстрации за одобрение и приемане, включително и обучението на персонала на Възложителя, и оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършени в срока за учредяване на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1. Документ за регистрация на участника; 2. Удостоверение за актуално състояние на участника – издадено от компетентния орган в страната на Участника, с валидност не повече от 3 месеца при подаване на офертата; 3. Удостоверения за регистрация по ЗДДС и Булстат; 4. Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата, в случай, че участникът се представлява от трето лице; 5. Декларации по приложени към документацията за участиеобразци за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. В съответствие с чл. 69 ЗОП и това обявление отстранява се кандидат, който: а) не е представил някой от документите по чл. 56 ЗОП съобразно закона, това обявление и документацията за участие; б) не може да участва в процедурата поради обстоятелства по чл. 47, ал.1,2 и ал.5 ЗОП; в) е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя в това обявление и в документацията за участие като се отклонява от тях, допълва ги, изменя ги или по друг начин се различава от тях; г) е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.1 и ал.2 ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

а) Списък на продажбите на оферирания модел, изпълнени от производителя, който да съдържа: поне 15 броя продадени автомобили, идентични с оферирания и реално използвани в международно летище (летища) за периода 2004,2005,2006 - фирма и актуален адрес на потребителя за проверка на данните, декларирани в списъка, международно летище, в което автомобилът се използва, година на въвеждане в употреба и обща сума на продажбите по списъка; б) ОПР и баланс на кандидата за годините 2004, 2005 и 2006, по които кандидатът няма загуби; в) ако кандидатът не е производител -документ, издаден от производителя, удостоверяващ, че той овластява кандидата да оферира тази поръчка и че ако офертата бъде избрана прехвърля собствеността на офертните автомобили на кандидата от деня на договора на последния с възложителя за възлагане на тази поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности

А) Списък по чл. 51, ал.1, т.1 ЗОП, съдържащ информация за основните договори за доставки и документите по чл. 51, т.т. 3, 4,5 (описание, чертежи, протоколи, снимки и други от техническото досие на автомобила, водено от производителя, от които да се установи съответствието на оферирания модел автомобил с изисквания от възложителя, така както е определено от възложителя и се изисква да се посочи от кандидата в образеца на офертата в част без цена) и т.6 от ЗОП, като сертификатите за качество в съответствие с чл. 53 ЗОП трябва да удостоверяват съответствие на продукта и/или производителя със стандартите: ICAO DOC 9137 AN / 898 Part 1; NFPA - 414; EURO IV и ISO 9001 / EN 29001 ISO 14 001/ EN 14001 или еквивалент; Б) Извлечение от последното издание на търговския каталог на производителя за резервните части в частта на най-често продаваните резервни части; В) Препоръки за изпълнени подобни поръчки от предишни възложители и клиенти, подписани и подпечатани от контрагента.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/09/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.09.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

EN
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

заседателна зала на летище Варна

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или нотариално упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884/070/, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807/315/

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ