Версия за печат

00023-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински институт - МВР, бул. "Ген. М. Скобелев" № 79, За: Митко Георгиев, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9821415, E-mail: medinst.23@mvr.bg, Факс: 02 9821329; 02 9542875

Място/места за контакт: Медицински институт - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mi.mvr.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на анестезиологична, реанимационна и хирургична медицинска апаратура за нуждите на Медицински институт - МВР Обособена позиция 1 “Електрокаутер за големи съдове” – 1 брой; Обособена позиция 2 “Реанимационни легла” - интензивни електрически болнични легла - 5 броя; Обособена позиция 3 “Пациентни монитори – 6 броя и централна мониторна станция – 1 брой”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, бул. "Ген. М. Скобелев" № 79.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на анестезиологична, реанимационна и хирургична медицинска апаратура за нуждите на Медицински институт - МВР , разпределени в 3 обособени позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000 (M001) , 33161000, 33192130, 33195110

Описание:

Различни медицински уреди и изделия (За пациенти)
Електрохирургическа инсталация
Легла с двигателно устройство, позволяващо адаптирано позициониране
Респираторни монитори (за отчитане на дихателната дейност)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обособена позиция 1 “Електрокаутер за големи съдове” – 1 брой; Обособена позиция 2 “Реанимационни легла” - интензивни електрически болнични легла - 5 броя; Обособена позиция 3 “Пациентни монитори – 6 броя и централна мониторна станция – 1 брой”.

Прогнозна стойност без ДДС
237500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

56


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие в процедурата: за Обособена позиция 1 - 875.00 лв., за Обособена позиция 2 - 45833.00 лв., за Обособена позиция 3 - 1042.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора: 5% от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по банкова с/ка: BG54UNCR96603320713810, BIC код УниКредит Булбанк АД, офис Батенберг - UNCRBGSF на името на Медицински институт - МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника. Когато гаранцията е банкова се предоставя оригиналът й и е със срок на валидност: - срока на валидност на офертата при гаранция за участие; - срока за изпълнение на поръчката плюс 20 дни при гаранция за изпълнение. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/изпълнителят сам избира формата на гаранцията. История

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на образуване на предлаганата цена - предлаганите цени да са в лева, с начислен ДДС и всички други разходи по доставката и монтажа на апаратурата, франко мястото на изпълнение на поръчката. 2. Начин на плащане - по банков път, след представяне на фактура. Срок за плащане - съгласно един от двата предложени начина: до 14 /четиринадесет/ дни след доставката или 100% авансово след сключване на договора. Възложителят избира един от двата посочени начина.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация. Удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено от съда по фирмената регистрация или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5 от ЗОП и чл. 55, ал. 4 от ЗОП; Декларация за наличието или липсата на подизпълнители и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена, срок на валидност на офертата; Документ за внесена гаранция за участие; Друга информация, посочена в обявлението или документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - справка, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на медицинската апаратура, които са обект на поръчката за последните три години. Документите следва да са заверени/подписани от управителя и гл. счетоводител.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. - справка, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на медицинската апаратура, които са обект на поръчката за последните три години. Документите следва да са заверени/подписани от управителя и гл. счетоводител.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, по предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на апаратурата със съответните спецификации или стандарти - конкретно посочени в техническите спецификации за всяка обособена позиция. - сертификат, издаден от незамисими лица, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2000, включително и сервизната дейност.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на апаратурата със съответните спецификации или стандарти - конкретно посочени в техническите спецификации за всяка обособена позиция. - сертификат, издаден от незамисими лица, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2000, включително и сервизната дейност.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/09/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената сума се внася по с/ка BG09UNCR96603120713812, BIC код на УниКредит Булбанк АД, офис Батенберг, UNCRBGSF на името на Медицински институт на МВР.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/09/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Медицински институт - МВР, заседателната зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие. Ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Електрокаутер за големи съдове
1) Кратко описание

Многофункционална електрохирургична платформа за отворена и лапароскопска хирургия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000 (M001) , 33161000

Описание:

Различни медицински уреди и изделия (За пациенти)
Електрохирургическа инсталация

3) Количество или обем

Електрокаутер за големи съдове - 1 брой

Прогнозна стойност без ДДС
87500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 56

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: “Реанимационни легла”
1) Кратко описание

Интензивни електрически болнични легла

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000 (M001) , 33192130

Описание:

Различни медицински уреди и изделия (За пациенти)
Легла с двигателно устройство, позволяващо адаптирано позициониране

3) Количество или обем

Реанимационни легла - 5 броя

Прогнозна стойност без ДДС
45833 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 56

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Конфигурируеми модулни монитори и централна мониторна станция
1) Кратко описание

Конфигурируеми модулни монитори и централна мониторна станция

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000 (M001) , 33195110

Описание:

Различни медицински уреди и изделия (За пациенти)
Респираторни монитори (за отчитане на дихателната дейност)

3) Количество или обем

Конфигурируеми модулни монитори - 6 броя и централна мониторна станция - 1 брой

Прогнозна стойност без ДДС
104166 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни: 56