Версия за печат

00164-2007-0037


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, улица "Д.Игнатий" № 3, За: Стоян Стоянов, България 1092, София, Тел.: 02 9220651, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките",ул."Ив.Вазов" 12

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на GPS приемници за нуждите на БА.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Поделения на МО
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на GPS приемници по отделна техническа спецификация и особени изисквания, приложени към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32000000

Описание:

Радио-, телевизионно, съобщително, далекосъобщително оборудване и уреди и оборудване, свързано с тях

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6 броя съгласно техническа спецификация № ТС С.92.0114.05 10 броя съгласно особени изисквания, посочени в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие от участник в процедурата на стойност 500,00 лева: банкова гаранция или парична сума на горната стойност внесена по сметката на възложителя в Уни Кредит Булбанк, IBAN: BG40 UNCR 9660 3320 1788 16, BIC код:UNCRBGSF, титуляр дирекция "Финансово-стопански дейности"-МО 2. Гаранция за изпълнение на договора от определения изпълнител не повече от 5% от стойността на поръчката: баскова гаранция или парична сума както при гаранцията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Финансиране от бюджета на МО; 2. Плащане с платежно нареждане по банков път в лева след изпълнение предмета на договора в срок до 60 дни след представяне на определени платежни документи посочени в документацията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно приложените техническа спецификация и особени изисквания към документацията за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от датата на решението за откриване на процедурата, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност; 2. Доказателства за икономическо и финансово състояние; 3. Доказателства за технически възможности и/или квалификация; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 6. Декларация за участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие; 7. Срок за изпълнение на поръчката; 8. Предлагана цена - в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата; 9. Срок на валидност на офертата; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 13.Документ за закупена документация за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, като кандидатите представят годишен финансов отчет.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за технически възможности и / или квалификация по чл. 51 от ЗОП, както следва: 1.1 Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 1.2 Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; 1.3 Описания и фотографски снимки на стоките, които ще се доставят за доказване на тяхната автентичност.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/08/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Предоставената документация за участие в процудурата се заплаща на касата на дирекция "Управление на доставките", ул. "Иван Вазов" № 12, в брой срещу издаване на фактура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.08.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

3

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Дирекция "Управление на доставките"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители при действията на комисията по ал. 2 и 3 към чл. 38 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Сключването на договора за доставка ще става в рамките на предвидените в ЕФП за МТО на МО за 2007 г. финансови средства.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Десетдневен срок от уведомяване на кандидатите за съответното решение на възложителя

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ