Версия за печат

00098-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Гоце Делчев: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" 2, За: Мариана Кирилова Устаилиева - гл.юрисконсулт, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60070/111:124/, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0751 60066

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Рехабилитация на улици в гр.Гоце Делчев, община Гоце Делчев"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Гоце Делчев
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изкърпване на дупки с асфалтова смест до 4 см и 6 см

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

изкърпване на дупки с асфалтова смес с дебелина до 4 см - 5000 м2 изкърпване на дупки с асфалтова смес с дебелина до 6 см - 3000 м2 полагане неплътна асфалтова смес - машинно - 150 т полагане на плътна асфалтова смес – машинно - 200 т

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в открития конкурс за възлагане на малка обществена поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение. Участниците представят гаранция за участие в размер на 2000 лева, платими по набирателна сметка на община Гоце Делчев в ТБ “МКБ Юнионбанк” АД, клон гр.Гоце Делчев, BIC код CBUNBGSF, банкова сметка № BG49CBUN91953300079297. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за малка обществена поръчка, която се освобождава след неговото приключване. Гаранцията за изпълнение на договора за малка обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начинът на плащане е: без аванс, текущо се изплащат до 80% от цената на договора след представяне на документите, съгласно Правилника за изпълнение и предаване на строително-монтажните работи, в съответствие с Наредба № 2/2003 г. и Наредба № 3/2003 г.; протокол за обема извършена работа, съответстваща на разходите, подписан от инвеститорския контрол. Плащането се извършва по фактури, след подписване на съответните Протоколи. Плащането ще е по банков път в български лева.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, е длъжен да създаде юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1. документи за регистрация на кандидата – удостоверение за актуално състояние издадено не по-рано от три месеца, преди датата, на която е подадена офертата, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 2. декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП): 2.1. че кандидатът или участникът не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление против финансовата, данъчната, или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253-260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организиране престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194-217 от НК; престъпления против стопанството по чл. 219-252 от НК; 2.2. че кандидатът или участникът не е обявен в несъстоятелност; 2.3. че кандидатът или участникът не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.4. че член на управителен или контролен орган на кандидата или участника, както и временно изпълняващ такава длъжност, е свързано лице по смисъла на § 1 от Закона за държавния служител с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 3.3. декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП: 3.1. че кандидатът или участникът не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подробна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 3.2. че кандидатът или участникът не е лишен от право да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3.3. че кандидатът или участникът няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът ли участникът е установен; 4. подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 5. срок за изпълнение на поръчката; 6. документ за внесена гаранция за участие; 7. документ за закупена документация за участие в открития конкурс; 8. предлагана цена: цена на 1 (един) кв. метър за изкърпване на дупки с асфалтова смес с дебелина до 4 см; цена на 1 (един) кв.метър за изкърпване на дупки с асфалтова смес с дебелина до 6 см; цена на 1 (един) тон за полагане неплътна асфалтова смес – машинно и цена на 1 (един) тон за полагане на плътна асфалтова смес – машинно 9. срок на валидност на офертата; 10. декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда; 11. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: документи доказващи икономическото и финансово състояние на участника - чл. 50, ал. 1 от ЗОП: 1. копие от застраховка за професионална отговорност; 2. копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, с изключение на новорегистрираните; 3. информация за общия оборот и оборота на строителството през последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: документи доказващи техническите възможности и квалификацията на участника - чл.51, ал.1, т.1 - 11 от ЗОП: 1. списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на строителството; 3. декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; 4. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на строителството; 5. сертификати (протоколи, декларации), издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/08/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
66.66 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се закупува от стая 205 на Общинска администрация гр.Гоце Делчев, след заплащане на сума в размер на 80 лева, която не подлежи на връщане, всеки работен ден до 30.08.2007 година, от 08.00 до 17.00 часа. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.08.2007 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

третия етаж в сградата на Общинска администрация гр.Гоце Делчев, ул. “Царица Йоанна” № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 98073115

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка до сключването на договора или на рамковото споразумение подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренция. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено – от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 98073115

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ