Версия за печат

00485-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр.Завет: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Завет, Област Разград, ул. "Лудогорие" №19, За: инж.Виолета Кулева, България 7330, гр.Завет, Тел.: 08342 2727, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08342 2016

Място/места за контакт: Община Завет

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на Околовръстен път гр.Завет от км 0+000 до км 2+200

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Завет
Код NUTS: BG135
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Възстановяване и рехабилитация на пътната настилка, изграждане на нови и ремонт на съществуващите тротоари, хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233122

Описание:

Околовръстен път

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Рехабилитация на 2 200 м път съгласно количествената сметка, приложена в тръжната документация

Прогнозна стойност без ДДС
1200000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 5000лв. , Гаранция за изпълнение - 3% от стойността на поръчката, която ще се задържи една година след въвеждане на обекта в експлоатация. Гаранциите се представят в една от следните форми: а/ парична сума, внесена в касата на Община Завет или по банкова сметка BG61STSA93003300701606 , банков код STSABGSF, при Банка ДСК клон Кубрат; б/ банкова гаранция. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие - не по-малък от срока на валидност на офертата; за изпълнение - съгласно условията на тръжната документация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно условията на Възложителя, подробно описани в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват кандидати, които са регистрирани като търговци по смисъла на ТЗ. Изискуеми документи - съгласно чл. 13 ал. 1, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от НВМОП, ІІІ.2.1; ІІІ.2.2; ІІІ.2.3 от обявлението /подробно описани в документацията за участие/, декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП или по чл. 48 от ЗОП, ако е чуждестранно физическо или юредическо лице, както и документи, посочени в документацията за участие в открития конкурс. Когато кандидатът или участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 се прилагата и за подизпълнителите.и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 50 от ЗОП, подбробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания: Описани в докумантацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 50 от ЗОП, подбробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания: Описани в докумантацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Не

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/08/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в срок до 17.00 часа на 19.08.2007 г. в стая 206, етаж 2 в сградата на Общинска администрация - Завет, след заплащане на цената -100 /сто/ лв. в касата на Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.08.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Община Завет - заседателна зала №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в открития конкурс или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Европейски програми за развитие на селски райони

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ