РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Подмяна на котел СОУ "Хр.Смирненски" с.Крушари
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
1
Място на изпълнение:
Крушари
Код NUTS:
BG132
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Услугата е свързана с демонтаж на котел,доставка и монтаж на котел и ремонт на отоплителна инсталация
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
50000000
Описание:
Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подмяна 1 брой котел и ремонт на отоплителна инсталация
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 500 лв., представена в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП/крайният срок на валидност на банковата гаранция за участие в процедурата е 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Гаранция за изпълнение е 3% от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП. Гаранциите могат да бъдат внесени по банкова сметка BG29IORT80883187611300, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД, клон Добрич, офис Крушари.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането на поръчката е от бюджетната програма на Община Крушари.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки, който е закупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и 3, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа всички документи посочени в чл.13 от НВМОП и документацията за участие в процедурата. Основанията за отстроняване на участник от процедурата са съгласно чл.21 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална застраховка - чл.50,ал.1,т.1 от ЗОП; Заверено копие от годишния финансов отчет за 2006 г. -чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за подобни услуги,изпълнени през последните три години,включително стойностите , датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл.51, ал.1,т.1 от ЗОП;2.Описание на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - чл.51,ал.1,т.3 от ЗОП; Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството-чл.51,ал.1,т.4 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/08/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на Община Крушари
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.08.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/09/2007 00:00 Час: 13:00
Място
Заседателна зала на Община Крушари
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadm@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 98844070, E-mail: cpcadm@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление