Версия за печат

00613-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Крушари: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крушари, ул. "Девети септември" №3а, За: Пенка Ганчева, България 9410, Крушари, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushsri@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: Злати Киров

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на котел СОУ "Хр.Смирненски" с.Крушари

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Крушари
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Услугата е свързана с демонтаж на котел,доставка и монтаж на котел и ремонт на отоплителна инсталация

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подмяна 1 брой котел и ремонт на отоплителна инсталация

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 лв., представена в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП/крайният срок на валидност на банковата гаранция за участие в процедурата е 90 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Гаранция за изпълнение е 3% от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.27, ал.1 от НВМОП. Гаранциите могат да бъдат внесени по банкова сметка BG29IORT80883187611300, BIC IORTBGSF при "Инвестбанк" АД, клон Добрич, офис Крушари.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е от бюджетната програма на Община Крушари.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право на участие в открития конкурс има всеки, който е закупил документация за участие и отговаря на изискванията на чл.9, чл.47, ал.1, ал.2, т.1 и 3, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа всички документи посочени в чл.13 от НВМОП и документацията за участие в процедурата. Основанията за отстроняване на участник от процедурата са съгласно чл.21 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копие от застраховка за професионална застраховка - чл.50,ал.1,т.1 от ЗОП; Заверено копие от годишния финансов отчет за 2006 г. -чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за подобни услуги,изпълнени през последните три години,включително стойностите , датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл.51, ал.1,т.1 от ЗОП;2.Описание на техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката - чл.51,ал.1,т.3 от ЗОП; Списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството-чл.51,ал.1,т.4 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на Община Крушари

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.08.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/09/2007 00:00 Час: 13:00
Място

Заседателна зала на Община Крушари

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadm@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 98844070, E-mail: cpcadm@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ