Версия за печат

00183-2007-0011


Обявление за обществена поръчка

BG-Златоград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, За: инж. Ваклин Юруков - Директор "АПИО, ОП и С", България 4980, Златоград, Тел.: 03071 4221, E-mail: apo@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Място/места за контакт: Община Златоград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatograd.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Инженеринг /проектиране и изграждане/ на обект "Път за с. Кушла"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: с. Кушла, общ. Златоград
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изготвяне на работен проект и изпълнение на предвидените в одобрения проект СМР на обект "Път за с Кушла".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45230000, 74232200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническото задание от документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в процедурата в размер на 20000 лв. Определеният изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят като парична сума, платена на касата на общината или по банков път по сметка на Община Златоград, или под формата на банкова гаранция. Банковата гаранция за участие в процедурата следва да е издадена за срок не по-малък от срока на валидност на офертата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За проектирането и изграждане на обекта не е осигурено финансиране. Изпълнението на обекта ще започне след осигуряване на целеви средства от републиканския бюджет или европейските фондове. Плащането се извършва по банков път, след постъпване на целевите средства, на база на реално извършени дейности и надлежно оформени документи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се въвежда изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всяка оферта трябва да съдържа нотариално заверено копие на документ за регистрация на участника, удостоверение за актуално състояние в оригинал с дата на издаване не по-късно от три месеца преди датата на откриване на настоящата процедура и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците следва да представят: копие от застраховка за професионална отговорност; отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за предходната година; информация за общия оборот и за оборота от строителство, което е обект на поръчката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците следва да представят: списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, посочващи стойностите, датата и мястото на строителството; списък на техническите лица; декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Не
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за закупуване на документация за участие се заплаща в касовия салон на Центъра за информационно и административно обслужване, на партерния етаж на сградата на Общинска администрация - Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 14:00
Място

Заседателната зала на Общински съвет - Златоград, ул. "Стефан Стамболов" № 1, ет. 2.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 286 /11.07.2007 г. на кмета на Община Златоград.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в срока по чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ