Версия за печат

00896-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Панагюрище: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ЕКО МЕДЕТ"ЕООД, ул. "Г. Бенковски" № 7, п.к.22, За: Герман Кърпавов ; инж. Павлина Пенелова, България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 4030, E-mail: ekomedet@abv.bg, Факс: 0357 4030

Място/места за контакт: "ЕКО МЕДЕТ"ЕООД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рекултивация на Голямо южно насипище по ПМС № 140/1992 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Площадка "Медет", в района на Панагюрски колонии
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Техническа и биологична рекултивация по откоси и хоризонтални площи, включително противоерозионни мероприятия.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща площ за рекултивация 126 декара

ІІ.2.2) Опции

Възможно е възлагане на допълнително строителство по чл. 53, ал.1,т.10, букви "а" и "б" и т. 11, буква "а" от НВМОП чрез процедура на договаряне с покана.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедура за възлагане на малка обществена поръчка: 11500 лева/единадесет хилади и петстотин/ Гаранция за изпълнение на договора: 5 % от стойността на обществената поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят ще извършва разплащането в левове по банков път, съгласно условията на документацията зя участие в обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не се изисква

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на участника и удостоверение за актуално състояние на фирмената регистрация или документ за регистрация на чуждустранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е фирмено лице - копие от документ за самоличност; Копие от данъчна регистрация и БУЛСТАТ, както и регистрация по ЗДДС; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП; Декларация за отсъствие на обстоятелствота по чл. 47, ал. 2, т.2 и т. 3 от ЗОП - при необходимост; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверения от банки и копие от застраховка за професионална отговорност; Последният годишен баланс и отчета за приходите и разходите; Информация за общия оборот от строителството на обекти, съобразно предмета на поръчката за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация-списък на основните договори за обекти с подобен характер, включително стойностите, дата на договора с възложителя, година на изпълнение, въведени в експлоатация през последните пет години, придружени с препоръки за добро изпълнение. Декларация-списък на техническото оборудване със строителна механизация, необходимо за изпълнението на обекта, в т. ч. посочване поотделно на собствените и ползвани чрез наем или друг договор строителни машини и транспортни средства. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. Сертификати за качество и други еквивалентни доказателства за осигуряване на качеството от участника. Документи,удостоверяващи образователната и професионална квалификация на лицата, които отговарят за извършване на строително-рекултивационните работи по договора. Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на поръчката за строително-рекултивационни работи. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, те представят същите изискуеми документи. Когато участникът използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, да бъде доказано с приложен сключен договор между страните,че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: Чл. 51 ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24/08/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
800 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от офиса на "ЕКО МЕДЕТ"ЕООД, гр.Панагюрище, ул."Г.Бенковски" № 7, ет.2, от 10 до 16:30 ч. до изтичане на срока за подаване на офертите, след представяне на документ за внесена сума 960 лева с ДДС по банкова сметка на възложителя IBAN № BG78RZBB91551063902719, BIC RZBBBGSF при банка Райфайзен банк, гр.Панагюрище.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.08.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/08/2007 00:00 Час: 12:00
Място

Офиса в гр. Панагюрище, ул. "Г. Бенковски" № 7, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 98 от 12.07.2007 г История

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП - в 10-дневен срок от уведомяването на участника за съответното решение

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ