Версия за печат

01224-2007-0028


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл. "Александър I" № 1, За: Десислава Атанасова- тел. 91451992, Бисерка Ванчева - тел. 91451613 - по процедурата; Мая Донкова - по предмета на поръчката - тел. 02 91451790., Република България 1000, София, Тел.: 02 91451992, E-mail: Atanassova.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: Десислава Атанасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на неизключително право на ползване и абонамент за актуализиране на съдържанието и софтуера на информационни системи по обособени позиции, както следва: 1) правно-информационна система, съгласно изискванията, посочени в Приложение №1 и 2) информационно-търсеща програмна система за текстове от Държавен вестник, съгласно изискванията, посочени в Приложение №2”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката включва две обособени позиции, както следва: обособена позиция №1 – „Правно-информационна система, съгласно изискванията, посочени в Приложение №1” и обособена позиция №2 – „Информационно-търсеща програмна система за текстове от Държавен вестник, съгласно изискванията, посочени в Приложение №2”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72300000, 50312510

Описание:

Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Видовете достъп и броят на работните места са посочени по обособени позиции съответно в Приложение №1 и Приложение №2 към документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции в процедурата - по обособена позиция №1 - 600 лв. (шестстотин лева); по обособена позиция №2 - 200 лв. (двеста лева). Участникът представя гаранция за участие за обособената позиция, за която участва. Гаранцията е във вид на парична сума преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове посочени в договора за възлагане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Първоначалното плащане за първата година от договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ до 5 (пет) работни дни от подписване на приемо-предавателния протокол и представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Всяко следващо плащане (за втората и третата година) се извършва в срок до 5 (пет) работни дни, след изтичане на предходната година, за която са платени цената за предоставяне на правото на ползване и абонаментната такса за актуализациите на съдържанието и софтуера на системата/ите и след представяне на фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата, поставен в началото на офертата; 9. Предлагана цена по образец за обособената позиция, за която участва; 10. Документ за гаранция за участие за обособената позиция, за която участва ; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за предходните две финансови години - 2005 и 2006 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки. 2. Писмено представяне на обхвата на предлаганите услуги и техническите и функционални характеристики на системата/ите, за която/които участва; 3. Сертификат ISO 9001:2000 на участника; 4. Лицензно споразумение с Европейската комисия за ползване на правото на Европейския съюз в електронен вариант (представя се само от участници, които представят оферта за обособена позиция № 1); 5. Списък и кратко представяне на сертифицираните специалисти, работещи във фирмата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/08/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 60 (шестдесет) лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/08/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: „Правно-информационна система, съгласно изискванията, посочени в Приложение №1”
1) Кратко описание

Предоставяне на неизключително право на ползване и абонамент за актуализиране на съдържанието и софтуера на правно-информационна система, съгласно изискванията, посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72300000, 50312510

Описание:

Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

3) Количество или обем

Видовете достъп и броя на работните места са посочени в Приложение №1

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: „Информационна-търсеща програмна система за текстове от Държавен вестник, съгласно изискванията, посочени в Приложение №2”
1) Кратко описание

Предоставяне на неизключително право на ползване и абонамент за актуализиране на съдържанието и софтуера на информационна-търсеща програмна система за текстове от Държавен вестник, съгласно изискванията, посочени в Приложение №2

2) Общ терминологичен речник (CPV)

72300000, 50312510

Описание:

Услуги по предаване и обработка на данни
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

3) Количество или обем

Видовете достъп и броя на работните места е посочен в Приложение №2.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване