Версия за печат

00068-2007-0015


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Димитровград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: инж. Пламен Митков - началник отдел "Екология и евроинтеграция", България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68269, E-mail: obshtina@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Място/места за контакт: Отдел "Екология и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: инж. Пламен Митков - началник отдел "Екология и евроинтеграция", България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68269, E-mail: ee@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Място/места за контакт: Отдел "Екология и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: Анелия Петкова, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68271, E-mail: ee@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Място/места за контакт: Отдел "Екология и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, За: Анелия Петкова, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68271, E-mail: ee@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66698

Място/места за контакт: Отдел "Екология и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.dimitrovgrad.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изграждане на депо за твърди битови отпадъци в землище на село Ябълково, община Димитровград.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: землище село Ябълково, община Димитровград
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изграждане на депо за твърди битови отпадъци в землище на село Ябълково, община Димитровград.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството и обема на обществената поръчка са съгласно приложените към документацията за участие количествени сметки.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите представят гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка в размер на 105 000 (сто и пет хиляди) лева, представена, като банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Димитровград в "Уникредит Булбанк" АД, клон Димитровград, BIC - UNCRBGSF, IBAN - BG43UNCR75273381711633. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП кандидатът, определен за изпълнител при подписване на договора внася гаранция за изпълнение на поръчката, която се определя на 3% (три процента) от стойността на договора представена като банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на Община Димитровград в "Уникредит Булбанк" АД, клон Димитровград, BIC - UNCRBGSF, IBAN - BG43UNCR75273381711633. История

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по изпълнението на обществената поръчка ще се извършват по банков път в български лева, като заплащането на извършените работи ще става след съставянето на тристранен протокол, подписан от възложителя, изпълнителя и инвеститорския контрол за приемане на завършени СМР, предмет на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато кандидатът, определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица , същият следва да се регистрира, като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите трябва да притежават и да представят: - декларация, съдържаща списък на сключените договори за строителство или реконструкция на депа за отпадъци в страната, сходни с обекта на настоящата поръчка, през последните три предходни години - 2004г., 2005г., 2006г. Общият обем на сключените договори, сходни с обекта на настоящата поръчка през последните три предходни години да е минимум 9 000 000 (девет милиона) лева; списъкът на сключените договори трябва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, които да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - информация за общия оборот на кандидата през последните три предходни години - 2004г., 2005г., 2006г., годишният оборот на кандидатите през последните три предходни години трябва да е минимум 150 000 000 (сто и петдесет милиона) лева годишно. - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът и което ще използва, ако бъде определен за изпълнител - за доказване на техническите възможности за качествено изпълнение на обществената поръчка; - поименен списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството, списъкът трябва да е придружен от документи, удостоверяващи образованието и професионална квалификация на лицата посочени в него; - лицензи за изпълнението на СМР (за които се изискват такива); - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години; - данни за собствените и наетите технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството, предмет на настоящата обществена поръчка; - сертификат по ISO 9001:2000 - задължително условие за участие е кандидатът да бъде регистриран по ISO 9001:2000, в случай че същият е обединение на физичеси или юридически лица, то поне водещият участник в него трябва да притежава сертификата; - подписани предварителни договори с фирми-доставчици на изолационния пакет, дренажната система и събирателната система за инфилтрат от тялото на депото, придружени със сертификати за съответствие на материалите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите следва да представят документи, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в заданието за изпълнение на обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимален годишен оборот през последните три предходни години - 2004г., 2005г., 2006г. - 150 000 000 (сто и петдесет милиона) лева годишно; Минимален общ обем на сключените договори за строителство или реконструкция на депа за отпадъци в страната, сходни с обекта на настоящата поръчка през последните три предходни години - 2004г., 2005г., 2006г. - 9 000 000 (девет милиона) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите следва да представят документи, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя, посочени в заданието за изпълнение на обществената поръчка.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите трябва да притежават и да представят сертификат по ISO 9001:2000 - ако кандидатът е обединение на физичеси или юридически лица или консорциум, то поне водещият участник в него трябва да притежава сертификат по ISO 9001:2000.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/09/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 750 BGN
Условия и начин на плащане

Кандидатите могат да закупят документацията за участие в откритата процедура всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа в Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" №15, партер - "Общински център за информация и услуги " срещу представен документ за внесена сума в размер на 900 лева с ДДС по сметка на Община Димитровград в "Уникредит Булбанк" АД, клон Димитровград, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG43UNCR75273381711633.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/09/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Димитровград, гр.Димитровград, бул."Г.С.Раковски” №15, ет.2, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Титуляри или упълномощени по надлежния ред представители на кандидатите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда".
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ