Версия за печат

00212-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Петрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Общинска администрация, ул."Цар Борис III, За: Мариела Качулева, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: Мариела Качулева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ежедневно доставяне на хляб и периодична доставка на хранителни продукти по предварителна зачвка за нуждите на Домашния социален патронаж към Община Петрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко кухнята на Социалния патронаж
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно доставяне на хляб и периодична доставка на хранителни продукти по предварителна заявка за нуждите на Домашния социален патронаж към Община Петрич- доставка на месни и млечни продукти, плодове и зеленчуци, хляб, закуски и др. основни хранителни продукти и изделия.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва доставка на 100 вида продукти, изделия, плодове и зеленчуци. Продуктите са описани по вид и количество в документацията. Посочените количества са ориентировъчни и могат да се намаляват или увеличават съгласно нуждите на Социалния патронаж, но в рамките на обявената от Възложителя стойност на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
105000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, внесена като парична сума по IBAN сметка на общината в "Общинска банка" АД- Благоевград, офис Петрич BG 74SOMB91303329728501, BIC SOMBBGSF или представена като банкова гаранция за срока на валидност на офертата в размер на 1050. Гаранцията за участие се задържа в полза на Възложителя или се освобождава по реда на чл. 28 и чл.29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение на договора по дадена позиция , внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 2 % от стойността на поръчката - 2100 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева по сметка на Изпълнителя, след представена фактура за извършена доставка със средства от общинския бюджет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидат или участник в конкурса може да бъдя всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, представили всички изискуеми документи изброени в конкурсната документация. Основната дейност на кандидата да е производство и/или търговия с хранителни продукти и изделия; да притежава собствен или нает превоз, собствени или наети търговски обекти или складове, оборудвани с хладилни съоръжения за съхранение и транспортиране на продуктите и притежаващи съответните разрешителни от РИОКОС, ДВСК и Закона за храните. Наличието на обстоятелствата по чл.47,ал. 1, 2 и 5 от ЗОП води до отстраняване на кандидата или участника, както и описаните в документацията. Необходими документи: 1.копие от съдебна регистрация; 2.удостоверение за актуално съдебно състояние – оригинал; 3.копие от статистическа регистрация /копие от БУЛСТАТ/ 4.документ за регистрация като производител или търговец на хранителни продукти съгласно изискванията на Закона за храните и всички останали документи, изброени в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишния финансов отчет за 2006 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодоателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните 2004, 2005 и 2006 години в зависимост от датата, на която кандидатът или участника е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. по чл.51,ал.1,т.1 ЗОП- списък на основните договори за доставка на хранителни продукти, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от ПРЕПОРЪКИ за добро изпълнение 2.по чл.51,ал.1,т.3 ЗОП- описание на базите, технологичното оборудване и транспорт, отговарящи на хигиенните изисквания за производство, съхранение и транспортиране на стоките съгласно нормативните изисквания. Описанието трябва да бъде придружена със съответните разрешителни от РИОКОС, ДВСК, документ за собственост или договори за наем и копия от талона на колите 3.по чл.51,ал.1,т.4 ЗОП- списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 34 от 15.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/08/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата , стая 206 , находяща се на втори етаж в сградата на Общинска администрация.Документацията се получава в стая 209, дирекция "ФСДУС".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.08.2007 г.  Час: 15:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В залата на общината, стая 402, находяща се на 4 ет. в сградата на Общинска администрация-Петрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или упълномощени представители на кандидатите, при извършване на действията по чл. 68, ал. 3 и ал.4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение 11 от 09.07.2007 г. на Кмета на Община Петрич

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 03592 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 03592 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ