Версия за печат

00813-2007-0004


Обявление за обществена поръчка

BG-Враца: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар-Враца" ЕООД, бул. "Втори юни" 68, За: Даниела Христова Иванова, България 3000, Враца, Тел.: 092 622549

Място/места за контакт: Враца, бул."Втори юни" 68

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на компютъртомографски изследвания на стационарни и амбулатори пациенти на МДОЗС-Враца ЕООД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 25
Основно място на изпълнение: Враца
Код NUTS: BG113
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Извършване на компютъртомографски изследвания на стационарни и амбулаторни пациенти на МДОЗС-Враца ЕООД

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85100000, 85110000

Описание:

Услуги на здравеопазването
Услуги на лечебни заведения за болнична помощ и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 2000 лв. внесени в касата на диспансера или по банков път: BIC UBBSBGSF BG 21UBBS81211011255812 при ОББ АД-Враца. Гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора, като банкова гаранция или парична сума внесена в касата на диспансера или по горепосочената банкова сметка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

разсрочено по договаряне

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: съгласно документацията за участие
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11/09/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от счетоводството на диспансера всеки работен ден от 8 до 14 ч. срещу платена сума.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11/09/2007 00:00 Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14/09/2007 00:00 Час: 11:00
Място

кабинет на управителя на МДОЗС-Враца ЕООД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

кандидатите за участие в обществената поръчка


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

решение № 314/06.07.2007 г. на Управителя на МДОЗС-Враца ЕООД

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

в 10-дневен срок от уведомяване за съответното решение, съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ