Версия за печат

00824-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. балчик: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК, ОБЛ. ДОБРИЧ, ОБЩ. БАЛЧИК, ГР. БАЛЧИК, УЛ. ЧЕРНО МОРЕ №9, За: ИНЖ. ДАНИЕЛ КОЛЕВ- ЗАМ. ДИРЕКТОР, РБългария 9600, гр. балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: ddsbalchik@nug.bg, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ДП ДЪРЖАВНА ДИВЕЧОВЪДНА СТАНЦИЯ БАЛЧИК

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ГОРСКО И ЛОВНО СТОПАНСТВО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Добив на дървесина от ДГФ- сеч на маркирана дървесина на корен , разкройване, извоз до временен склад, кубиране на добитата дървесина и почистване на сечището в обекта, находящ се в отдел 281-г, на територията на ДП Държавна дивечовъдна Станция Балчик.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: отдел 281-г от ДГФ на територията на ДДС Балчик
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Добив на дървесина от ДГФ- сеч на маркирана дървесина на корен , разкройване, извоз до временен склад, кубиране на добитата дървесина и почистване на сечището в обекта, находящ се в отдел 281-г на територията на ДП Държавна дивечовъдна Станция Балчик. Вид на сечта - постепенно- осветителна фаза.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общо количество 1196 плътни куб.м., от които ЕСД- 44пл.м3, ССД- 276пл.м3, ДСД - 52пл.м3 и дърва за огрев - 824 пл.м3

Прогнозна стойност без ДДС
17160 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция, по избор на участника. 1. Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 200.00лв./ двеста лева/. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 800.00 лева. Ако гаранцията е под формата на банкова гаранция- в оригинал безусловна и неотменяема със срок на валидност, който надвишава срока на договора с 15 календарни дни. Паричната сума може да се внася в касата на ДДС "Балчик" гр. Балчик всеки работен ден от 8.00 до 12.00 ч. и от 13.00 до 16.30 ч. или може да бъде преведена по банков път по сметка на "ДДС Балчик": УНИКРЕДИТ БУЛБАНК "Хеброс", клон Каварна, ЦП - Балчик IBAN лв.: BG17UNCR75271044289715 SWIFT BIC код UNCRBGSF Спечелилият кандидат внася определената гаранция за изпълнение, преди подписване на договора, която се освобождава след приключване на договора. Условията и сроковете за тяхното задържане или освобождаване се уреждат съгласно чл. 61-63 от ЗОП

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от стопанската дейност на станцията. Начин на плащане по банков път с платежно нареждане след приключване на обекта и освидетелстване на сечището предмет на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Съгласно конкурсната документация. Участникът да е регистрин в Публичния регистър на Национално управление по горите съгласно чл. 57а от Закона за горите

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно конкурсната документация. 1. Копие на документ за самоличност на управителя на кандидата или пълномощника /с пълномощно- нотариално заверено/ , който ще го представлява при провеждане на процедурата, 2. Удостоверение за актуално състояние издаден до 1-месец от датата за отваряне на офертите, 3. Участниците да отговарят на чл. 57”а” от Закона за горите 4. Право на участие в откритата процедура има всеки участник, който е закупил документацията за участие и отговаря на изискванията на чл. 13 , чл. 14 от НВМОП; чл. 9 от ЗОП и чл. 24 от ППЗОП. 5. Декларация че кандидата е запознат с условията на процедурата , 6. Административни сведения за кандидата , 7. Остраняването на участниците от процедурата - при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 21 от НВМОП; надвишава предлаганата начална цена за обекта; не е регистриран в публичния регистър на Националното управление по горите на основание чл.2 ал.2, чл.3 ал.2 т.5 от Наредба №31/ 11.08.2003 год. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейности в горския фонд според изискванията на чл. 57а ал.1 от ЗГорите; при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства, съгласно чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания: годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която кандидатът е установен;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства, съгласно чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания: - Доказателства за сключен договор / регистриран в НАП /с лицензиран лесовъд, придружени с копие на лиценза. -Участникът да е регистрин в Публичния регистър на Национално управление по горите съгласно чл. 57а от Закона за горите -Доказателства за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на малката обществена поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1.Кандидата да е регистриран в публичния регистър на НУГ по смисъла на чл.57а ал.2 т.1 от ЗГ, 2. Лицензиран лесовъд

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/08/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

документацията за участие в процедурата може да се закупи всеки работен ден от "ДДС Балчик" от 8.30 до 16.30 часа до 09.08.2007г. Цената на документацията е без включен данък добавена стойност и се заплаща в касата на "ДДС Балчик", ул. Черно море №9.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.08.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

30.11.2007 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/08/2007 00:00 Час: 13:00
Място

адм. сграда на "ДДС Балчик", гр.Балчик, ул.Черно море №9

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

задължително присъстват управителя на кандидата или упълномощено от него лице



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, ул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcodmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП-Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 -/десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено- от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието действие или бездействие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ