I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
община Добричка, град Добрич, ул."Независимост" № 20, За: инж. Нейка Добрева Иванова тел. 058 600889/231, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600537, E-mail: obshina@dobrichka.bg, Факс: 058 600806
Място/места за контакт: инж. Петър Стефанов Петров - зам. кмет
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Ремонт на асфалтовата настилка от четвъртокласната пътна мрежа в община Добричка, град Добрич."
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Територията на община Добричка
Код NUTS:
BG132
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Строително-монтажни работи за възстановяване на износени асфалтови настилки от четвъртокласната пътна мрежа в община Добричка, град Добрич.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45233142, 45233140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Работи по ремонт на пътища
Пътни работи
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Ремонт на асфалтовата настилка от четвъртокласната пътна мрежа в община Добричка, град Добрич на стойност 130000 лева с ДДС.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 500 лв., гаранция за изпълнение - 2 % от стойността на договора за изпълнение на поръчката. Гаранциите за участие и изпълнение внесени в брой в касата на възложителя на адрес т.І, т.1 или по банков път по сметка на община Добричка: Общинска банка клон Добрич, КОД SOMBBGSF; IBAN BG87 SOMB 9130 3310020001
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането ще става по банков път след приемане на извършените работи с протоколи и изготвена фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на юридически лица, а за физическо лице - документ за самоличност;
2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 ЗОП;
3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т. 1 и 3 ЗОП;
4. Копие на документа за закупена документация;
5. Копие на документа за внесена гаранция за участие;
6. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: когато не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП и посочените в документацията; когато за участника са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и 5 от ЗОП и чл.47, ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; когато е представил оферта, която е непълна или не отговаря на обявените от възложителя условия; когато е представил оферта, която не отговаря на чл. 14, ал. 2 от НВМОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Последен годишен финансов отчет.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Поименен списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти;
2. Декларация за техническото оборудване, необходимо за изпълнение на обществената поръчка, задължително включващо наличие на функционираща производствена база за асфалтобетонови смеси.
3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания: .
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/08/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Закупуване на документация: от община Добричка, град Добрич, стая 231 в рамките на работното време, след заплащане в центъра за услуги на общината или съгласно чл. 8, ал. 5 НВМОП.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.08.2007 г. Час: 15:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на общинската администрация стая 202.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в процедурата или техните упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията., бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9807315, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
В 10-дневен срок от уведомяването на участника за съответното решение или действие, а ако не е уведомен участникът - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление