Версия за печат

00081-2007-0085


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул. "Осми приморски полк" № 43, За: инж. Живко Вълков, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев" № 92, ет.5, За: Златина Славова, Антоанета Кунева; Даниела Костадинова, Миглена Желязкова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 302655; 0052 303641, E-mail: invest_politika@abv.bg

Място/места за контакт: Евдокия Великова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев" № 92, ет.5, За: Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Ген.Колев" № 92, ет.5, За: Елка Николова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Домашен социален патронаж, Дом за стари хора "Гергана", Социално - учебно професионално заведение "д-р Анастасия Железкова", клубове на пенсионера и почивна база "Черноморец" към Община Варна по обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Домашен социален патронаж, Дом за стари хора "Гергана", Социално - учебно професионално заведение "д-р Анастасия Железкова", клубове на пенсионера и почивна база "Черноморец" към Община Варна по обособени позиции. При изпълнение на поръчката следва да се доставят чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Домашен социален патронаж, Дом за стари хора "Гергана", Социално - учебно професионално заведение "д-р Анастасия Железкова", клубове на пенсионера и почивна база "Черноморец" към Община Варна с технически характеристики, описани в документацията за участие

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E015, E193) , 29721100, 29715100, 29541612, 29713430, 29711120

Описание:

Електрически домакински уреди (Доставка, Покупка)
Домакински уреди за готвене
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели
Перални машини
Прахосмукачки
Фризери

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подобно описани в документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие за всяка обособена позиция се определя в размер до 1 % от стойността на всяка обособена позиция, определена като абсолютна сума в документацията за участие, представена като банкова гаранция или паричен депозит,внесен по банкова сметка. На основание чл.26,ал.3 от ЗОП гаранцията за изпълнение на договора се определя на 2% от стойността на договора за всяка обособена позиция, представена като банкова гаранция или паричен депозит, внесен по банкова сметка. Гаранциите се внасят по IBAN: BG63CECB97903324129200 и BIG код :CECBBGSF към ЦКБ АД-Варна на ОП"Инвестиционна политика".Когато гаранцията за участие е представена като банкова гаранция, срокът на валидността й трябва да не е по-кратък от срока на валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Уреждат се с договорите-проекти, приложени към документацията по процедурата.Финансирането на поръчката е от бюджетната програма на Община Варна.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-нотариално заверено копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.1 , 2 и 5 от ЗОП; декларация по чл.13, ал.1, т.5 от НВМОП и др.документи описани в документацията за участи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от годишния баланс и ОПР за 2006г., заверени от участника
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на основните договори за извършени подобни с предмета на поръчката доставки през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателитe, придружен с препоръки за добро изпълнение / референции, свързани с предмета на поръчката, с телефон за връзка с подписалите ги лица; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката; описание на търговската и/или складова база, придружено с копия, заверени от участника на документи доказващи собствеността или ползването на същите; сертификат за произход, сертификат за качество на уредите; автореференция и др. документи описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/08/2007 00:00 Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Комплектът офертни документи на стойност 60.00 лв. с ДДС може да се закупи всеки работен ден в брой в Общинско предприятие “ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА” – гр.Варна, бул.”Ген. Колев” № 92 , ет.5, тел.: 30-19-68, факс 30-35-84 от 8,30ч. до 12,00ч. и от 14,00ч. до 16,00ч. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писменно поискване с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на ОП “Инвестиционна политика” в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.08.2007 г.  Час: 14:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр.Варна, ОП "Инвестиционна политика", бул."Генерал Колев"№92,ет.5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице (представило нотариално заверено пълномощно).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението за възлагане на малка обществена поръчка и документацията за участие са одобрени с Решение №2284/02.07.2007г. на Кмета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 002 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 002 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: ”Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Домашен социален патронаж”
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Домашен социален патронаж, посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E003, E015) , 29721100, 29715100

Описание:

Електрически домакински уреди (За дневни центрове, Доставка)
Домакински уреди за готвене
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Дом за стари хора "Гергана"
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Дом за стари хора "Гергана" посочени в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E015) , 29541612, 29713430

Описание:

Електрически домакински уреди (Доставка)
Перални машини
Прахосмукачки

3) Количество или обем

подробно описани в докуметацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Социално - учебно професионално заведение "д-р Анастасия Железкова"
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на Социално - учебно професионално заведение "д-р Анастасия Железкова" посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E003, E015) , 29541612, 29711120

Описание:

Електрически домакински уреди (За дневни центрове, Доставка)
Перални машини
Фризери

3) Количество или обем

Подробно описани в домунетацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на клубове на пенсионера към Община Варна"
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на клубове на пенсионера към Община Варна посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E003, E015) , 29715100

Описание:

Електрически домакински уреди (За дневни центрове, Доставка)
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 5 / Наименование: "Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на почивна база "Черноморец" към Община Варна"
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка на домакински електрически уреди за нуждите на почивна база "Черноморец" към Община Варна, посочени в документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29710000 (E003, E015) , 29715100

Описание:

Електрически домакински уреди (За дневни центрове, Доставка)
Електрически бойлери (включително бойлери с моментално загряване) и потопяеми нагреватели

3) Количество или обем

подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение