Версия за печат

00087-2007-0118


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: инж. Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, Зона Б-5 ,бл.№4, За: М. Владимирова, България 1000, София, Тел.: 02 8188513, Факс: 02 8188513

Място/места за контакт: Дирекция" Социални дейности"

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: адреса на съответния дом
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на хранителни продукти за домове за деца на територията на СО по обособени позиции: 1.Дом за деца „ Асен Златаров” 2. Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години 3. Дом за деца кв. „Драгалевци” 4. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години 5. Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията - доставките са по предварителна заявка съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранции за участие в откритата процедура по позиции в размер на: 1.Дом за деца „ Асен Златаров”- 480лв.; 2. Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години -360 лв.; 3. Дом за деца кв. „Драгалевци”-370 лв.; 4. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години-100 лв.; 5. Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години- 1000;, представена в една от следните форми: -парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкови гаранции за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на дирекция " Социалнии дейности";

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения сертификати и лицензи по предмета на обществената поръчка и отговарящи на изискваниата на Закона за храните.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите: Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т. 2, 3 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.1, 4, 6, 8, 9 от ЗОП Непредставяне на документи доказващи, че е разработена и внедрена НАССР система. Непредставяне на документи доказващи, че кандидатът е сертифициран по ISO-9001-2000 или да и в процес на сертификация/доказано със сключен договор с консултантска фирма , осъществяваща процеса на сертифициране и приложена Акредитация на съответната Сертифицираща агенция./ Не представяне на справка-декларация с описание на произхода на исканите стоки-производител, разфасовка , качество.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Декларация по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т. 2, 3 от ЗОП. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006г. Информация за общия оборот и за оборота от доставките, обект на поръчката, за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , чл.51, ал.1,т.т. 1, 4,6,8,9 от ЗОП . Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.56 , ал.1, т. 1 ,4 ,6 ,8 и 9 от ЗОП. Кандидатът да има разработена и внедрена НАССР система. Кандидатът да е сертифициран по ISO-9001-2000 или да е в процес на сертификация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/08/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава до 12:00ч. на 28.08.2007г., всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/08/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/08/2007 00:00 Час: 14:00
Място

ул. Московска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Дом за деца „ Асен Златаров”
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Асен Златаров”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Дом за деца кв. „Драгалевци”
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за Дом за деца кв. „Драгалевци”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

3) Количество или обем

Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване