РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
адреса на съответния дом
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на хранителни продукти за домове за деца на територията на СО по обособени позиции:
1.Дом за деца „ Асен Златаров”
2. Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години
3. Дом за деца кв. „Драгалевци”
4. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години
5. Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията - доставките са по предварителна заявка съгласно документацията.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранции за участие в откритата процедура по позиции в размер на:
1.Дом за деца „ Асен Златаров”- 480лв.;
2. Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години -360 лв.;
3. Дом за деца кв. „Драгалевци”-370 лв.;
4. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години-100 лв.;
5. Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години- 1000;, представена в една от следните форми:
-парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";
или
банкови гаранции за срока на валидност на предложенията;
Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% от стойността му, представена преди подписването му, в една от следните форми:
-парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси";
или
банкова гаранция за срока на договора;
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране от бюджета на дирекция " Социалнии дейности";
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9,ал.1от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения сертификати и лицензи по предмета на обществената поръчка и отговарящи на изискваниата на Закона за храните.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на кандидатите:
Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл. 56
Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т. 2, 3 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл.51 , ал.1,т.1, 4, 6, 8, 9 от ЗОП
Непредставяне на документи доказващи, че е разработена и внедрена НАССР система.
Непредставяне на документи доказващи, че кандидатът е сертифициран по ISO-9001-2000 или да и в процес на сертификация/доказано със сключен договор с консултантска фирма , осъществяваща процеса на сертифициране и приложена Акредитация на съответната Сертифицираща агенция./
Не представяне на справка-декларация с описание на произхода на исканите стоки-производител, разфасовка , качество.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: чл.9 от ЗОП - Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
Декларация по чл.47 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи по чл.50, ал.1, т. 2, 3 от ЗОП.
Отчет за приходите и разходите и баланс за 2006г.
Информация за общия оборот и за оборота от доставките, обект на поръчката, за последните 3 години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , чл.51, ал.1,т.т. 1, 4,6,8,9 от ЗОП .
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.56 , ал.1, т. 1 ,4 ,6 ,8 и 9 от ЗОП.
Кандидатът да има разработена и внедрена НАССР система.
Кандидатът да е сертифициран по ISO-9001-2000 или да е в процес на сертификация
Изисквано/и минимално/и ниво/а: съгласно документацията
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/08/2007 00:00 Час: 12:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава до 12:00ч. на 28.08.2007г., всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№2, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №206. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.30 ч. до 12.30 ч. и 14.00 ч. до 15.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.30 ч. до 12.30 ч.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/08/2007 00:00 Час: 12:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/08/2007 00:00 Час: 14:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Дом за деца „ Асен Златаров”
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Асен Златаров”
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Надежда „ от 3 до 7 години
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Дом за деца кв. „Драгалевци”
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца кв. „Драгалевци”
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ Свети Иван Рилски” от 3 до 7 години
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години
1)
Кратко описание
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца „ П.Р. Славейков” от 7 до 18 години
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти и напитки
3)
Количество или обем
Доставка на хранителни продукти по предварителна заявка съгласно документацията.
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване