Версия за печат

00799-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областна администрация - Пловдив, пл. "Н. Мушанов" №1, За: Лилия Попова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 605548, E-mail: oblastpv@pd.government.bg, Факс: 032 625719

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pd.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Областна администрация - Пловдив, пл. "Никола Мушанов" №1, За: ст. експерт инж. Митко Стойчев, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 605526, E-mail: oblastpv@pd.government.bg, Факс: 032 627104

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pd.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Областна администрация - Пловдив, пл. "Никола Мушанов" №1, За: касиер Светла Русева, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 605525, E-mail: oblastpv@pd.government.bg, Факс: 032 627104

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pd.government.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и ремонт на остъкления покрив на административната сграда на Областна администрация - Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва: Доставка и монтаж на сглобяеми ферми SR1 и SR2; доставка и монтаж на стоманена кв. тръба; доставка и монтаж на високо якостни болтове М 20 и на анкерни болтове М 20; изработка, доставка и монтаж на алуминиева окачена фасада със цвят по RAL, със стъклопакет от триплекс 4.1.4. и 6 мм закалено енерго-спестяващо стъкло; доставка и монтаж на отваряеми покривни клапи; изработка и монтаж за завършващ детайл с ламарина (прахово боядисана).

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на СМР е съгласно количествено-стойностната сметка, изготвена от възложителя до размера на одобрените с меморандума за разбирателство, сключен между Възложителя и Проект "Красива България" на МТСП

Прогнозна стойност без ДДС
116334 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - парична или банкова в размер на 1000 лв. Паричната гаранция се внася по банкова сметка: IBAN: BG63 UNCR75273354639931, BIC код на УниКредит Булбанк UNCRBGSF. 2. Гаранция за добро изпълнение на договора: парична или банкова, в размер на 5 % от стойността на договора. Паричната гаранция се внася по следната банкова сметка: IBAN: BG63UNCR75273354639931, BIC код на УниКредит Хеброс банк UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането на изпълнените видове и количества работи ще се извършва след приемането им от възложителя и въз основа на изготвени от изпълнителя и одобрени от възложителя подробна ведомост (количествена сметка), протокол обр. 19 и фактура, в левове по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП; Списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, ако се предвиждат такива и дела на тяхното участие;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишният финансов отчет за 2006 г.; 2. Информация за оборота на строителството за 2005 и 2006 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 3 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителоството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на поръчката; 3. списък на ръководния персонал на кандидата с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на строителеството, придружено с писмо към НАП с удостоверение за регистрираните квалифицирани строителни работници във фирмата по чл. 62, ал. 4 от КТ.
Минимални изисквания: Доказателства за изпълнение минимум на един договор за монтаж на остъклени фасади с подобни параметри.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 70 %
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10 %
Показател: Обем на изпълнение на подобни поръчки; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава от кандидатите в касата на Областна администрация гр. Пловдив, пл. "Никола Мушанов" №1, срещу внесена сума от 300 лв с ДДС, всеки работен ден от 10:00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.00 часа. По банков път сумата следва да буде преведена по следната сметка: IBAN: BG09 UNCR75273154639901, BIC код на УниКредит Хеброс банк UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.08.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Областна администрация, гр Пловдив, пл. "Никола Мушанов" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 -дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако липсва уведомление - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие (чл. 120 от ЗОП)

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ