Версия за печат

00689-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ямбол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа"-Ямбол, пл. Освобождение № 1, гр. Ямбол, За: инж. Мариета Сивкова; Ангелина Танева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661583;046 666853, E-mail: contact@tundjal.net, Факс: 046 666853

Място/места за контакт: Дирекция "ТСУ", отдел "Инвестиции"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tundja.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община "Тунджа"-Ямбол, пл. Освобождение №1, За: Ангелина Танева-н-к. отдел, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 666853, E-mail: contact@tundja.net, Факс: 046 666853

Място/места за контакт: Дирекция "ТСУ", отдел "Инвестиции", стая №104

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tundja.net.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа"-Ямбол, пл. Освобождение №1, За: Нейка Кожухарова, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contact@tundja.net

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tundja.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подобряване на общинската пътна инфраструктура между селата Скалица и Миладиновци с цел по-добър достъп до услуги на населението и бизнеса от региона чрез Основен ремонт на общински път ІV-53615, ІІІ-356 Миладиновци от км. 0+000 до км.2+570”,община „Тунджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Землище с. Скалица и с. Миладиновци
Код NUTS: BG233
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е възстановяването на транспортно–експлоатационните качества на път №ІV-53615 от км.0+000 до км.2+570, посредством основен ремонт на платното за движение и отводнителната система. Предвижда се предварителна рехабилитация на настилката преди полагането на новите пластове . Необходимо е в участъците , предвидени за локален ремонт по цялата ширина на пътното платно отделните видове работи да бъдат изпълнени върху съществуващото трасе /за осигуряване модула на еластичност на земната основа/ след предварително профилиране. В участъците , където е необходимо извършването на локални ремонти с ширина от един метър , считано от края на пътното платно , то тя трябва да се изпълнява стъпаловидно /на пластове с приблизителна дебелина 15см. с отстъпи от 10см./ за да не се допусне рефлектиране на работната фуга на повърхността на пътната конструкция .

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основен ремонт на път с дължина около 2,5км. Предвижда се предварителна рехабилитация на настилката преди полагането на новите пластове . Необходимо е в участъците , предвидени за локален ремонт по цялата ширина на пътното платно отделните видове работи да бъдат изпълнени върху съществуващото трасе /за осигуряване модула на еластичност на земната основа/ след предварително профилиране.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в открития конкурс процедура в размер на 7 000 лева.Участникът сам избира формата на гаранцията-банкова или парична сума. Когато гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по банковата сметка в ИАБанка- Ямбол, IBAN- BG 30 IABG70943300435600 BIG-IABGSF 16. Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. 17. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер 1 % от предложената от него стойност на поръчката или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 1 % от стойността на договора и за срока за изпълнение на договора. Гаранцията се освобождава след окончателното приключване на изпълнението на договора. 18. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените и на класираните участници в срок три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител, а при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 19. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през които средствата законно са престояли при него. 20. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; - обжалва решението за определяне на изпълнител- до решаване на спора; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в законовия срок.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Обектът ще се финансира със средства от РБ и средства от Европейски фондове, при условията на чл.3, ал.2 от ПМС №62/2007г.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Договорът се сключва като неговото изпълнение започва при осигуряване на средства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Вссички документи и информация посочени в Указанията за подготовка на офертата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: *застраховка за професионална отговорност * годишния финансов отчет за 2006 г. * информация за общия оборот и за оборота на строителството, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: * Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години, с информация за възложител, година на изпълнение и стойност придружени с препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; * списък и данни за, технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството ,които участникът ще използва за изпълнение на поръчката; * документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на строителството; * декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; * декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка.; * описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката; * Сертификат по ІSO 9001:2000 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00689/2007/0012

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/08/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

200лв.платима в касата та общината , етажІ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.08.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община "Тунджа", І ет., зала №3,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Национален стратегически план за развитие на селските райони-2007/2013г.

VI.3) Допълнителна информация

Обекта ще се финансира със средства от РБ и средства от ЕФ Процедурата е открита със Заповед №РД-0887/09/07/2007

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

До сключване на договор за изпълнение на малката обществена поръчка

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша , №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ