Версия за печат

00398-2007-0010


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 37, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 35, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 35, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007г. с 29 обособени позиции, на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, учебни зали, работни помещения и др.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Медицински Университет-София-Ректорат и звена
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007г. с 29 обособени позиции, на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, учебни зали, работни помещения и др.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно заложеното в документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

17.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG76 UNCR 96603376963617 и BIC: UNCRBGSF , в Уникредит Булбанк или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.29 от НВМОП.Гаранция за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва -15 лв.; за 2-ра -6 лв.; 3-та -15 лв.; 4-та -150 лв.; 5-та- 8 лв,; 6-та- 28 лв.; 7-ма -24 лв.; 8-ма -3 лв.; 9-та-14 лв.; 10-та- 27 лв.; 11-та- 20 лв.; 12-та -2 лв.; 13-та -13 лв.; 14-та- 76 лв.; 15-та- 8 лв.; 16-та-13 лв.; 17-та- 13 лв.; 18-та-2 4 лв.; 19-та- 3 лв.; 20-та -18 лв.; 21-ва -13 лв.; 22-ра -48 лв.; 23-та- 75 лв.; 24-та- 1 лв.; 25-та- 65 лв.; 26-та -42 лв.; 27-та- 12 лв.; 28-та- 37 лв.; 29 та-36 лв. При участие в цялата поръчка - 809 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- 5% от цената на договора без ДДС; банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 76 UNCR 96603376963617 и BIC: UNCRBGSF в Уникредит Булбанк

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, удостоверение за актуално състояние на кандидата /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/и удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС или регистрация по ЗДДС (за регистрираните по ЗДДС)/. Документите за регистрация с изключение на удостоверинието за актуално състояние могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.Декларация по чл.13, ал.1, т.3 и т.4 от НВМОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 – е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; т.2 – е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; т.3 – има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; при наличие на обстоятелства по чл.21, ал.1 от НВМОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени от НВМОП. Представена е оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.14, ал.2 от НВМОП. Не е представил доказателство за закупуване на докумунтацията,както и документ за предоставена гаранция за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидати, съгласно чл.50, ал.1, т.2и т.3 от ЗОП;
Минимални изисквания: Копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходи и разходи; информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на процедурата за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП;
Минимални изисквания: Списък на основните договори за подобни доставки през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/08/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване в Ректората на Медицински Университет-София, ет.11, стая 35, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията. Плащане в касата на Ректората на МУ-София-ет.11, стая 39-всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. Закупуването на документацията се извършва с еднодневна предварителна заявка на тел. 9515087 или на тел. 9152111

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦООЗ, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

По 1 представител от участник при заявяване на присъствие до 09:30 ч. в деня за отваряне на офертите на тел.02 9515087.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: РТБ
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Ученически маси
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Ученически столове
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Столове
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Закачалка за дрехи
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 6 / Наименование: ФОЗ-1
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 7 / Наименование: ФОЗ-2
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 8 / Наименование: Метален офис шкаф
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 9 / Наименование: Ректорат
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 10 / Наименование: ФДМ
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 11 / Наименование: Конферентни столове
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 12 / Наименование: Компютърно бюро
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 13 / Наименование: Метални стелажи
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 14 / Наименование: ЦМБ-1
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 15 / Наименование: ЦМБ-2
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 16 / Наименование: Табуретки
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 17 / Наименование: Медицински кушетки
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 18 / Наименование: Маси-1
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 19 / Наименование: Маси-2
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 20 / Наименование: Гаредероби
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 21 / Наименование: Кухненски шкафове
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 22 / Наименование: Р-тел / Патофизиология/
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 23 / Наименование: Асистенти /Патофизиология/
1) Кратко описание

доставка на офис обзаеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 24 / Наименование: Биолог /Патофизиология/
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 25 / Наименование: Физика и биофизика
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 26 / Наименование: Химия и биохимия
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 27 / Наименование: Фармакология и токсикология
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 28 / Наименование: Микробиология
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г. 

Обособена позиция №: 29 / Наименование: Физиология
1) Кратко описание

доставка на офис обзавеждане

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121000

Описание:

Мебелировка за офиса

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.