РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 37, За: Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 35, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦООЗ, ет.11, стая 35, За: Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@rtb-mu.com, Факс: 02 9515087
I.2)
Вид на възложителя и основна дейност/и
Публичноправна организация
Основна дейност на възложителя
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007г. с 29 обособени позиции, на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, учебни зали, работни помещения и др.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Медицински Университет-София-Ректорат и звена
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет - София за 2007г. с 29 обособени позиции, на база потребностите на различните катедри, представителни кабинети, учебни зали, работни помещения и др.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно заложеното в документацията.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG76 UNCR 96603376963617 и BIC: UNCRBGSF , в Уникредит Булбанк или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане, съгласно чл.29 от НВМОП.Гаранция за участие по обособени позиции е в размер, както следва: За 1-ва -15 лв.; за 2-ра -6 лв.; 3-та -15 лв.; 4-та -150 лв.; 5-та- 8 лв,; 6-та- 28 лв.; 7-ма -24 лв.; 8-ма -3 лв.; 9-та-14 лв.; 10-та- 27 лв.; 11-та- 20 лв.; 12-та -2 лв.; 13-та -13 лв.; 14-та- 76 лв.; 15-та- 8 лв.; 16-та-13 лв.; 17-та- 13 лв.; 18-та-2 4 лв.; 19-та- 3 лв.; 20-та -18 лв.; 21-ва -13 лв.; 22-ра -48 лв.; 23-та- 75 лв.; 24-та- 1 лв.; 25-та- 65 лв.; 26-та -42 лв.; 27-та- 12 лв.; 28-та- 37 лв.; 29 та-36 лв. При участие в цялата поръчка - 809 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция,покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на възложителя- 5% от цената на договора без ДДС; банкова сметка на Ректората на МУ - София за внасяне на паричната гаранция- IBAN: BG 76 UNCR 96603376963617 и BIC: UNCRBGSF в Уникредит Булбанк
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва от съответното звено - краен получател не по-късно от 20 календарни дни от доставката на артикулите и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал на името и с данни на съответното звено и подписване на приемателно-предавателен протокол за извършената доставка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, удостоверение за актуално състояние на кандидата /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от шест месеца преди подаване на офертата; удостоверение с идентиф. № /код по Булстат/и удостоверение за регистрация с идентиф.№ по ДДС или регистрация по ЗДДС (за регистрираните по ЗДДС)/. Документите за регистрация с изключение на удостоверинието за актуално състояние могат да се представят като фотокопия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат.Декларация по чл.13, ал.1, т.3 и т.4 от НВМОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, при обстоятелствата визирани в чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП; при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 – е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; т.2 – е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; т.3 – има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; при наличие на обстоятелства по чл.21, ал.1 от НВМОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени от НВМОП. Представена е оферта, която е непълна или не отговаря на изискванията на чл.14, ал.2 от НВМОП. Не е представил доказателство за закупуване на докумунтацията,както и документ за предоставена гаранция за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидати, съгласно чл.50, ал.1, т.2и т.3 от ЗОП;
Минимални изисквания: Копие от годишния финансов отчет за предходната финансова година, вкл. отчета за приходи и разходи; информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на процедурата за последните 3 /три/ години в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП;
Минимални изисквания: Списък на основните договори за подобни доставки през последните три години, включ. стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/08/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Получаване в Ректората на Медицински Университет-София, ет.11, стая 35, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията. Плащане в касата на Ректората на МУ-София-ет.11, стая 39-всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. Закупуването на документацията се извършва с еднодневна предварителна заявка на тел. 9515087 или на тел. 9152111
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място
бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦООЗ, етаж 12, зала 6
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
По 1 представител от участник при заявяване на присъствие до 09:30 ч. в деня за отваряне на офертите на тел.02 9515087.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: cpcadmin@cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: cpcadmin@cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Наименование: РТБ
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 2 / Наименование: Ученически маси
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 3 / Наименование: Ученически столове
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 4 / Наименование: Столове
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 5 / Наименование: Закачалка за дрехи
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 6 / Наименование: ФОЗ-1
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 7 / Наименование: ФОЗ-2
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 8 / Наименование: Метален офис шкаф
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 9 / Наименование: Ректорат
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 10 / Наименование: ФДМ
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 11 / Наименование: Конферентни столове
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 12 / Наименование: Компютърно бюро
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 13 / Наименование: Метални стелажи
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 14 / Наименование: ЦМБ-1
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 15 / Наименование: ЦМБ-2
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 16 / Наименование: Табуретки
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 17 / Наименование: Медицински кушетки
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 18 / Наименование: Маси-1
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 19 / Наименование: Маси-2
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 20 / Наименование: Гаредероби
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 21 / Наименование: Кухненски шкафове
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 22 / Наименование: Р-тел / Патофизиология/
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 23 / Наименование: Асистенти /Патофизиология/
1)
Кратко описание
доставка на офис обзаеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 24 / Наименование: Биолог /Патофизиология/
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 25 / Наименование: Физика и биофизика
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 26 / Наименование: Химия и биохимия
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 27 / Наименование: Фармакология и токсикология
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 28 / Наименование: Микробиология
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.
Обособена позиция №: 29 / Наименование: Физиология
1)
Кратко описание
доставка на офис обзавеждане
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 17.12.2007 г.