Версия за печат

01224-2007-0027


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българската народна банка, пл. "Княз Александър Батенберг" № 1, За: Десислава Атанасова-по процедурата; Виктор Паскалев, Яница Ганева - по предмета на поръчката - тел. 02 91451249; 02 91451257, България 1000, София, Тел.: 02 91451992, E-mail: Atanassova.D@bnbank.org, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър Батенберг" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: Българската народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на монетни заготовки за производство на български разменни монети за периода 2008 г. - 2009 г."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Гр. София, "Монетен двор" ЕООД, кв. Гара Искър, ул. 5006
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в години

2

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката включва две обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция "А" - доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (бяла) за монети от купюри 10, 20 и 50 стотинки; 2. Обособена позиция "Б" - Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (жълти) за монети от купюри 1, 2 и 5 стотинки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

36211000

Описание:

Монети

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно договорите, сключени на базата на рамковото споразумение. Прогнозното количество на монетните заготовки, които следва да бъдат доставени е посочено в Приложение №2 - "Необходими заготовки по купюри монети за периода 2008 - 2009 г.".

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие по обособени позиции в процедурата - за обособена позиция „А” – 33 000 (тридесет и три хиляди) лева или 16 872 (шестнадесет хиляди и осемстотин седемдесет и две) евро; за обособена позиция „Б” – 19 000 (деветнадесет хиляди) лева или 9 714 (девет хиляди седемстотин и четиринадесет) евро. Участникът представя гаранция за участие за обособената позиция или позиции, за която/които участва. Тя се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова IBAN сметка на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: сметка №10092334950000, IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция, тя трябва да бъде със срок на валидност не по - малък от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение при сключването на рамковото споразумение не се представя. При сключването на всеки конкретен договор на базата на настоящето рамково споразумение, Изпълнителят предоставя гаранция за добро изпълнение в размер на 5% без ДДС от стойността му. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност през цялото време, докато договорът е в сила.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно разпоредбите на рамковото споразумение сключено между Възложителя и избрания за изпълнител и последващите договори, сключени на базата на него.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата, поставен в началото на офертата; 9. Предлагана цена по образец за обособената позиция, за която участва; 10. Документ за гаранция за участие за обособената позиция, за която участва ; 11. Проект на рамковото споразумение; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходи и разходи за 2006 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки; 2. Сертификат ISO 9001/2000; 3. Кратко описание на дейността на дружеството – профил на дружеството и описание на опита му в реализиране на подобни процедури; 4. Участниците представят описание на техническите характеристики или технически спецификации за предлаганите от тях монетни заготовки, включени в съответната обособена позиция; 5. Участниците представят по 200 броя мостри от всеки вид монетни заготовки, включени в съответната обособена позиция, за която участват. Представените мостри следва да отговарят на техническите характеристики представени от участника и характеристиките посочени в Приложение № 1 - "Техническа параметри на заготовките", което е неразделна част от документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 42 - 051272 от 01.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31/08/2007 00:00 Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 60 лева или 30 евро с вкл. ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
31/08/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала на БНБ

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (бяла) за монети от копюри 10, 20 и 50 стотинки.
1) Кратко описание

Доставка на ренделовани монетни заготовки от хомогенна никел-медна сплав (бяла) за монети от копюри 10, 20 и 50 стотинки в прогнозни количества съгласно Приложение №2 и технически параметри посочени в Приложение №1.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

36211000

Описание:

Монети

3) Количество или обем

Съгласно клаузите на договорите, сключени на основание рамковото споразумение между избрания изпълнител и възложителя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (жълти) за монети от копюри 1, 2 и 5 стотинки.
1) Кратко описание

Доставка на ренделовани монетни заготовки от стоманена сърцевина с медно електролитно покритие (жълти) за монети от копюри 1, 2 и 5 стотинки в прогнозни количества съгласно Приложение №2 и технически параметри посочени в Приложение №1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

36211000

Описание:

Монети

3) Количество или обем

Съгласно клаузите на договорите, сключени на основание рамковото споразумение между избрания изпълнител и възложителя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване